Schat, heb jij mijn werkkleren in de was gedaan? Nee, hoezo? Ja, die had ik expres voor de wasmachine gelegd....(meneer is dan een tikkie gepikeerd) Was het dan niet handiger geweest om ze IN de wasmachine te doen misschien?
Hahaha, alle mannen hebben dezelfde ziekte blijkbaar!!! Hier thuis ook zo, teveel voorbeelden om op te noemen. Hij belt me zelfs op mijn werk op om iets te vinden... Misschien moeten we het eens omgekeerd doen. Zelf de hele tijd vragen: schaaaaaat, waar ligt dit, waar ligt dat? Net zoveel tot het hem irriteert en dan zeggen: ik doe net hetzelfde als jij, begrijp je nu hoe vervelend dit is? Misschien het proberen waard, maar of het zal helpen???
voor de kids leg ik altijd alles klaar avond van te voren en voor zichzelf zoekt hij zelf maar uit hahah
Ik kleed eigenlijk Emma altijd aan.. Althans.. ik zoek de kleren uit.. Ook als hij haar naar bed brengt of uit bed haalt, dan leg ik wel een leuk setje kleren voor haar neer Hij vind het toch altijd lastig om wat uit te zoeken, het is ook allemaal zo leuk haha. Wel vraagt hij vaak, kies jij maar wel spel ik ga doen, kies jij maar(en dan weg lopen de winkel verder in) welke deo ik moet kopen, kies jij maar.... Wel heel vervelend soms, want als ik wat kies is het niet altijd leuk en kiest hij het toch maar zelf
Daar heb ik geen last van gelukkig. Mn vriend is behoorlijk ijdel, ziet er dus altijd goed uit gelukkig. Kleding van kids leg ik klaar omdat ik gewoon graag zelf bepaal wat ze aanhebben, en hij soms wel makkelijk is met hun aankleden (lees pakken wat hij als eerste ziet).
Ik leg de kleding van mijn zoontje wel klaar, anders trekt mijn vriend hem de lelijkste combinaties aan.. verder kiest hij maar zelf wat hij aantrekt! behalve als het echt niet matcht.. dan zeg ik er wat van en geef ik hem een ander shirt/broek
Serieus? Bestaan er zo'n mannen? Manlief zag er al goed gekleed uit toen ik hem voor het eerst zag en kan prima zijn eigen kleren matchen/kopen... Sinds we samen zijn is hij er misschien wel wat zakelijker uit gaan zien (manlief is manager en vond t voorheen wel kunnen om ook in een t-shirt te gaan werken, ik vind dat in zijn functie niet echt gepast) omdat ik zelf ook meer (mede door mijn werk) zakelijk gekleed ga. Daarnaast ben ik echt ontzettend tevreden over de combinaties die hij voor onze zoon bedenkt... Past altijd bij elkaar en staat altijd leuk. Weer een topic om te bedenken hoe gelukkig ik mag zijn met mijn man
Wow, *is redelijk in shock omdat er nog vrouwen bestaan die hun man aankleden*... Echt? Waarom zou je? Hij moet er toch mee lopen? Verder wel heel herkenbaar: de sokken en onderbroeken die nooit schoon zijn, dingen die hij niet kan vinden...
Lijkt mij ook heel iri worden. Ik zou zelf de kleding al klaar leggen voor de kids. Herkenbaar namelijk! Hier word ook elke dag weer gevraagd, waar ligt dit? Waar ligt dat? Idd om gek van te worden!
Heb mijn vriend duidelijk gemaakt dat alles wat IN de wasmand ligt word gewassen. Alles wat vanaf bed richting de wasmand word gegooid en ernaast beland dat blijft mooi liggen Wanneer ik heb gestreken doe ik vaak met bepaalde shirtjes en vesten al combinaties maken en in zijn kast hangen. Vind ik zelf leuk om te doen Qua kleding heeft hij wel een goede smaak. Hij kan kleding goed combineren maar twijfelt soms zelf of de kleren wel bij elkaar staan. 9 va nde 10 keer staat het wel. Hier ook heel vaak: "schat, waar ligt..." Maar dat komt omdat ik de rommelkont ben Dus ik krijg nu standaard de schuld wanneer iets weg is. Soms is hij gewoon lui. "Schat, ga jij maar een t-shirt voor me zoeken want er ligt er geen meer in de kast". Nou, als je eens topt met alle gestreken was op een grote hoop te mikken en t-shirts, broeken, etc. appart houd dan vind je het makkelijker terug. Ik haal er namelijk nog 3 uit je kast. "Ja, maar die 2 zijn te klein..." *zucht* Wat hij wel doet: afwassen, stofzuigen, dweilen, opruimen, badkamer poetsen en af en toe koken.
Viel me er net nog een in: Dochter in een broek van zoonlief... zoon in broek van dochterlief... Ofwel: Dochter met hoogwater en zoon in een strak broekje wat veeeeeeeeeeeel te lang is
O ja ... op kantoor bellen met iets. Daar ben ik overigens wel heel boos over geworden. Belt ie op "Schat er is niets te eten in huis" en dan een stilte waarin wel verwacht wordt dat ik dat op afstand even oplos voor hem. Waarop ik lichtelijk gepikeerd zeg "en nu ... wat wil je dat ik nu doe dan? dat ik alles hier uit mijn handen laat vallen dan, naar huis kom racen om voor jou een bammetje te regelen??? Dan zet je de ene voet voor de andere en dan ga je even naar de super" :x Daarna hebben we wel een gesprekje gehad hoor. Dat ging echt te ver ... ik bedoel, hoe oud ben je dan?
Hihihi, wat een lollig topic (al snap ik dat je je flink kun ergeren als je zo'n 'exemplaar' hebt thuis ) Mijn vriend heeft ook een aantal kledingstukken die ik echt niet mooi vind, maar als hij ze nou fijn vindt zitten, draagt 'ie ze maar lekker hoor. Alleen als we samen naar een feestje gaan ofzo en hij heeft een van de gehate dingen aan, kom ik met een alternatief. Inmiddels zijn de meeste lelijke dingen ook wel richting Leger des Heils enzo (in overleg hoor, hihi) Ons zoontje kleedt hij best leuk aan. Ik heb gewoon heel vaak uitgelegd dat ik het leuk vind als de kleur van het figuurtje op z'n t-shirt overeen komt met de kleur van de lange mouwen-romper eronder, of dat het leuk staat als de sokjes matchen met de outfit. En ja, na 2 jaar zie ik echt resultaat!
Dit vroeg die van mij dus ook van de week! Ik dacht echt bij mezelf meent die dit nou? Dus ik zei; als je je hoofd omdraait dan weet je het! En wat kleding betreft... Gewoon bovenaan de stapel leggen wat ze aankunnen want verder kijken ze toch niet! Echt... Mannen!! Ook een leuke.. We hebben 2 wasmanden: eentje voor de handdoeken, ondergoed en sokken en eentje voor de overige dingen. Nou geloof me, na een half jaar snapt die nog steeds niet dat de handdoeken in de handdoekenmand moeten.. Hoe moeilijk kan het zijn?? Merk vaak als ik dingen vraag of uitleg dat die iets zus of zo moet doen dat het drie dagen goed gaat en dan is die het weer vergeten... Vermoeiend!
Er zijn maar weinig mannen die dat kunnen. Leg je er bij neer, en besef je dat het een van dé redenen is waarom hij zo gelukkig is met je!
Ik kleed mijn zoontje zelf aan (of leg wat klaar) en als hij voor lul wilt lopen moet ie t zelf weten, ik ga niet zijn kleding uitzoeken heur!
Jaaaa, dat ken ik, maar dan met sokken. Hij heeft zoveel sokken dat ik het niet meer in de kast kwijt kan en ik dus echt opzie tegen de sokkenwas. Reden: Meneer koopt gewoon nieuwe sokken als de oude niet gewassen zijn Want het is idd veel minder werk om naar de winkel te gaan dan even je sokken in de wasmachine te gooien ...