Er schiet me weer eentje te binnen. Laatst zocht ML een verlengsnoer. Waar of ze lagen. Ik zeg: "in het krat waar alle verlengsnoeren liggen." Krijg ik als antwoord: "ja, als jij alles opruimt waar het hoort, kan ik toch nooit meer wat terugvinden!!" Wat moet je daar nou nog op zeggen......
Dat soort dingen doe ik dan dus echt niet he.. Alles wat niet in de wasmand ligt wordt ook niet gewassen. Sokken die hij beneden laat slingeren gooi ik gewoon weg (of verdwijnen in de stofzuiger). Hij kan nl wel zijn schoenen bij de voordeur uittrekken en in de kast zetten, maar dan niet meteen zijn sokken uitdoen en op de trap leggen om ze later mee naar boven te nemen.. Nee sokken uittrekken moet op de bank . Als hij kleding uit de droger haalt (in ons geval de waslijn dan, hebben geen droger) mag hij het opvouwen ook. Anders ben ik daar ook te beroerd voor en doe ik alleen mijn eigen kleding en dat van dochter.. Ik vind dat je best wat rekening met elkaar kan houden, ik ben nl niet zijn moeder en al helemaal niet zijn huishoudster.
o nee die was in de badkamer ruim ik ook echt niet op hoor. ben niet helemaal gek handdoeken liggen ook altijd opgestapeld in de badkamer. ook hier liggen sokken altijd bij de bank. ik schuif ze aan de kant als ik ga zitten en dan zoekt ie t zelf maar uit hoe hij aan schone kleding komt
Wassen, koken en huishouden gaat goed hier, ik voel me gezegend Kleren opruimen wat minder... Ik bemoei me niet met zijn kast. Het is een grote zwijnenstal, maar lekker boeiend. Ik hang/prop de spullen er wel tussen en verder is het zijn feestje én probleem als ie iets kwijt is of alles moet strijken omdat het verfrommeld erin is gegooid. Momenteel hangen er weer drie setjes kleding over het traphek op de overloop en boven nog wat shirts over een stoel. Allemaal een keer gedragen, moet of in de was, of terug in de kast. Doe ik echt niet, ik ga niet aan zijn shirts snuffelen of ze nog fris zijn Dus een keer in de zoveel tijd, als ik het zat ben, dan gooi ik alles op een grote berg in z'n kast. Wat je niet ziet, is er ook niet immers Slecht luisteren, dat kan ie als de beste! Daar krijg ik dus echt kortsluiting van; Ik: er zitten evergreens in de tas, die mag je mup straks wel geven als tussendoortje Hij: is goed, in de luiertas gewoon? Ik: jep, in het zijvak. 5 minuten later Hij: moet mup straks nog wat eten? Ik: *licht uit*
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha HARDOP! Herkenning...
Schoonbroer doet het makkelijk: als hij de kinderen aankleedt, doet hij alles in dezelfde kleur. Dus rood rokje, rood t-shirt en rode kousjes. Want alles dezelfde kleur kan je nooit mee misdoen volgens hem Heb ooit eens mijn dochter bij de creche afgehaalt in een paarse t-shirt, orange broek en groene tractorkousjes (van broer ze waren ietsje te groot). Verzorgster zei dat ze het steeds zag als de papa de kindjes aankleden. Vakantie: bloedirritant, ik moet alles inpakken en ML doet enkel zijn kledij, want anders ben ik de helft vergeten en moet ik alles daar gaan kopen. ML: maakt maar 2 maaltijden: worst met appelmoes en pasta (hij schilt geen aardappelen) en venten-spaghetti (enkel gehakt, geen groenten zelf geen uitje) Och, kan nog tijdje doorgaan
holy shit, vakantie en inpakken ja. dat doet mijn man dus ook niet, idd alleen zn eigen kleding. voor kids en algemene dingen(handdoeken, toiletspullen enz enz) dat moet ik doen anders gaat het fout. komen we daar zonder luiers ofzo, geen ondergoed of broeken ik ben hier ook altijd degene die dingen moet regelen. energiemaatschappij, rekeningen, belasting, school uitzoeken voor zoonlief, psz voor dochter, gemeenteheffingen enzo. als er iets met upc is moet ik altijd bellen. hij komt namelijk nooit uit zn woorden. hele verhalen moet ie vanuit zn tenen halen en dan nog snappen ze aan de andere kant van de lijn niet waar hij nou precies voor belt
och jeej ja hier ook hoor Man: schat waar zijn mijn crocs? Ik: Nou schat op dezelfde plek als waar je ze uitgetrokken hebt? Man: waar was dat dan? Ik : Zucht... Sokken en ondergoed slingert regelmatig rond in de slaapkamer en 1 x in de zoveel tijd haal ik hem helemaal leeg en gooi alles in de was, Maar voor die tijd is hij al tig x geweest schat ik hebgeen ondergoed meer. tja gooi dan ook in de was Als man dochter aan kleed dat gaat op zich wel goed gelukkig hahaha.. of Man: afstandbediening waar ligt die? Ik: op dezelfde plek als altijd. Man: Echt niet zie hem niet liggen. Ik: Misschien als je de spullen even optilt ligt die er onder? Man: Oh ja zie hem al.. Zucht hahaha
mijn dochter is een echte tomboy door papa, papa doet enkel broeken aan (geen rokjes,kleedjes of kousenbroeken). Dus wat zegt hij tegen haar sinds ze een babietje was: "papa gaat een leuk broekje aandoen, zo'n rokje is toch niet leuk, krijg je koude billen van". Mevrouw is dus echt een jongen nu. Al helemaal sinds papa haar haar "geknipt" heeft omdat hij geen staartjes kon maken. Verder had ik haar een bolero gekochr, heeft hij dat ding onder haar t-shirt gepropt. Want hij dacht dat het een soort onderhemdje was. De beste: Nr 2 doet de sokken. Ze staat naast het wasrek en hij toont haar de sokken en zij zegt dan van wie ze zijn. En dat doet ze al sinds ze goed kon praten (slimme meid). Net zoals de rocket science hierboven (papa is hier ingenieur, je zou toch denken dat r iets van hersens in zit)
DIT is zoooooooooooo herkenbaar! Ik word hier ook negen van de tien keer genegeerd want 'dan moet ik maar niet zoveel praten, ik ben met andere dingen bezig'. En wanneer ik dan stil ben en ergens mee bezig ben en totaal geen behoefte heb om te praten, dan is het van 'schatje, ik hou van je, wat ben je stil, is er iets mis, heb ik iets verkeerd gedaan? Schatjepatje, kom eens hier, knuffelwuffel, kom eens lekker in mijn armen'. JA WAT WIL JE NOU DAN? :x V/d week hier ook... Hij stond de tas in te pakken voor het zwembad. "Zal ik deze twee strandhanddoeken erin doen?" - Ja dat is goed, wil je er ook een extra handdoek in doen? "Ja is goed" Komen we daar aan, geen extra handdoek. "Waar heb je die extra handdoek gelaten?" - Ohhh, ik dacht dat je zei dat je die er zelf in zou doen Zo had ik een tas met allerlei keukenspulletjes zoals zout, peper, pasta, rijst, afwasmiddel, wc-papier, koffiefilters & koffie, koffiepoeder, beddengoed etc. enkel omdat we een weekje op vakantie in een stacaravan zouden verblijven en ik het dikke onzin vond om al die spullen opnieuw te moeten kopen, terwijl we dat dus nog hadden. Hij zou de spullen in de auto zetten; ik vraag nog: zitten alle VIJF de tassen erin? Hij: ja alles zit er in. Zijn we vervolgens op de plaats van bestemming, midden in the middle of nowhere in Frankrijk; heeft hij de tas thuis laten staan, want we hadden maar vier tassen, toch???????? Serieus; op zulk soort momenten wil ik hem letterlijk slaan. Ik doe het niet, maar ik frustreer me dan ontzettend. Ik word dan bijna hysterisch en wil roepen: JE LUISTERT NIET, JE LUISTERT NOOIT :x Maar ik ben heel stil en glimlach enkel op zo'n moment; voor zijn eigen veiligheid.
OMG, mijn man is echt erg, hoor Hij loopt de hele week tegen mij te 'zeuren' dat ik niet zoveel kook, vanwege de warmte! Vandaag was hij aan de beurt... vergeet ie gewoon de rijst te koken! Ja, alleen saus is niet echt een maaltijd he? En dan zegt ie ook nog doodleuk 'ja, het was zo warm in de keuken...' Ja duhhhh!! :x Dat probeer ik je al de hele week te vertellen, en dan zeur je :x
Vandaag ook een leuke... M'n moeder tegen m'n vader: pak effe de bloeddrukmeter als je wilt uit de medicijnkast. M'n vader; hoe ziet die er uit? M'n moeder: net als een citruspers maar dan anders Hahahahahahaha
Had het met Vl. Over een luiertas die ik gezien had maar best prijzig... Dus ik vertellen hoe geweldig dat ding wel niet is etc... Kijkt die me aan en zegt: wil niet zeiken hoor maar... En toen keek die verschrikt van mijn al boze blik en zei: erg leuk schat! Hahahahahaha
"Ik heb het gevoel alsof werkelijk niemand naar mij luistert vanavond" - Hè? Wat zeg je, schat? JA LAAT MAAAARRRRRRRRRR!
Zucht....... Moet ik verplicht op bed blijven liggen ivm verkorte baarmoedermond en mag er alleen uit om te plassen...Vl. moest wat dingetjes halen voor zichzelf in de winkel dus ik zeg nog; nou veel plezier heh...sarcastisch bedoelt.. Zegtie: ja anders ga je toch even mee? Uh... Ik lig niet voor niks al een week plat!! Kan me daar echt zo boos effe om maken...