trappelzak of puckababy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door puck10, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck10

puck10 Nieuw lid

14 mei 2013
    1
    0
    0
    Wat is het verschil eigenlijk tussen deze twee? Welke is beter?

2. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ik snap 'm niet zo....een trappelzak en een slaapzak zijn toch hetzelfde?
    Oh wacht, Puckababy. Ik las Puckabag. Stom. :)

Puckababy is toch voor onrustige baby's? Om het kindje wat meer geborgen te laten voelen.
    Trappelzak (slaapzak) is gewoon om in te slapen begreep ik, zit niet zo strak.

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Armen zijn vrij in een trappelzak. In een puckababy zijn de kindjes meer i gebakerd en zitten de armen ook in zak. Kunnen ze zichzelf niet wakker slaan.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik zou in de eerste instantie gewoon voor een slaapzak gaan hoor! Mocht het uiteindelijk blijken dat je kindje heel onrustig is met de armen, dan kun je altijd nog een puckababy aanschaffen.

5. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Je hebt ook slaapzakken van Puckababy (dat is het merk nml) maar die vind ik echt rete duur!

6. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Ik had mijn kindje in de eerste maanden in een puckababy piep en mini daarna cold turkey in een slaapzak gedaan. Er is niet echt een beter dan de ander maar als je kindje zich wakker wappert met zijn armpje is de puckababy wel ideaal voor de eerste maandjes.

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

je kan beter eerst een slaapzak/trappelzak uitproberen een puckababy is volgens mij moeilijk om af te leren (ik kan ook fout zijn)

in het begin wikkelde in mn zoontje eerst in in een zachte badcape, dan had hij ook het veilige gevoel en ik heb hem fel toegedekt zodat de armpjes niet alle kanten op konden, het was wel winter, ik weet niet of dat te warm zou zijn voor nu of in de zomer

Deel Deze Pagina