Orginele Babybjorn wipstoel/wipper met Babybjorn speelboog

Discussie in 'Wipstoeltjes' gestart door vanesje, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Marktplaats.nl > Orginele Babybjorn wipstoel/wipper met Babybjorn speelboog - Kinderen en Baby's - Wipstoeltjes

BabyBjörn Balance heeft 3 verschillende standen, zodat uw kind kan spelen, rusten en slapen. Het kind heeft het naar zijn zin in de zachte stoffen zitting die zich aangepast aan het lichaam. Het stoeltje schommelt vanzelf als uw kind beweegt. Als uw kind kan lopen , haalt uw het speeltje en het tuigje eraf. Uw kind heeft dan zijn eigen schommelstoel. Kan gebruikt worden vanaf de geboorte van uw kind tot het twee jaar oud is (3.5 - 13 kg). Bekleding kan in de wasmachine en is tweezijdig bruikbaar.

Ik bied heel veel babyspullen aan. Grote opruiming!
    We hebben heel veel kleding en spullen gekregen en meeste bijna niet aangehad of heel weinig.

Alles is schoon gewassen (nooit in de droger geweest) en komt uit een huisdier,- en rookvrij huis.

We wonen in Almere Hout en je mag het komen bekijken en ophalen.

2. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb wel interesse in de wipstoel, wat wil je er voor hebben? En zou ik eventueel zaterdagochtend langs kunnen komen om hem op te halen?

3. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Tuurlijk geen probleem. Zaterdagochtend zijn we thuis. Ik zat te denken aan 50 euro maar kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken ;)

Deel Deze Pagina