Ben benieuwd welke 'vrouwen', series jullie volgen en kunnen aanraden. Gewoon lekker luchtig, feel good series, die ik kan volgen tijdens mijn DIY projecten zonder mijn 100 % aandacht erbij te hoeven houden. Op dit moment volg ik 'Devious Maids' ( geweldige serie, het nieuwe seizoen belooft ook heel goed te zijn. Verder volg ik Gossip Girls, ben er bijna klaar mee. Desperate Housewives was mijn ultieme favoriet, wat heb ik ervan genoten, erg jammer dat het afgelopen is...Verder volg ik Downton Abbey, echt geweldige serie vind ik het, mijn man vind het vreeslijk, dus ik kijk lekker alleen Samen met mijn man volg ik Black List, Homeland, Arrow, The Originals, Vampire Diaries , True Blood, Once upon a Time. Lost en Revenge hebben we ook gezien.
Ik vond Gossip Girl zooo leuk! Ben nog steeds aan het afkicken haha. Nu wil ik naar Gilmore Girls kijken van A tot Z. Ik moet alleen even kijken of het te zien is op Netflix.
@cactusje Dank je wel, ik weet niet of het mijn 'type' serie is maar ik zal het een kans geven, ik houd meer van glamour en drama series
@Nahla leuk he Gossip Girl, ik zit nu nog steeds bij seizoen 5, nog een seizoen en het is helaas afgelopen... Gilmore Girls heb ik niet helemaal gevolgd, ik zal het idd proberen, ik denk dat ik het leuk zal vinden
Jaaaaa Devious maids! Die begint donderdag de 25e weer, ik heb er zin in Desperate Housewives vond ik ook geweldig en zo ook Ugly Betty.
Ik blijf hem noemen "everwood" (4 seizoenen) En wie kent de serie 'what about Brian' ? Ik heb er ooit maar een paar afleveringen van gezien maar lees of hoor er nooit wat over. Ik vond het erg leuk, maar was waarschijnlijk niet zo'n succes?
heb net de eerste afl. van de nieuwe american horror story gezien.. lijkt me ook wel leuk. orange is the new black heeft genoeg drama hoor ;-P wayward pines vind ik ook wel interessant
Dank je wel dames, ik heb alle titels opgezocht en er zitten een aantal tussen die mij wel leuk lijken! Heeft iemand Mistresses gezien? Ben benieuwd naar...
Ik heb al de eerste twee afleveringen van Devious Maids gezien, echt geweldige serie! Dit seizoen wordt ook helemaal leuk, een interessante plot, nieuwe gezichten, met veel vraagtekens al, ik kan niet wachten om de rest ook te zien
American Horror Story heb ik enkel de eerste seizoen gezien met mijn man, voor mij alleen vind ik het te eng Wayward Pines lijkt mij wel wat, ik ga het bekijken, bedankt!
Everwood, Weeds & New Girl staan ook genoteerd. En natuurlijk Orange is the new Black, iederen heeft het over, dus hij zal wel goed zijn Verder wil ik ook Orphan Black bekijken samen met mijn man, ik heb begrepen dat hij ook erg goed is. Pretty Little Liars heb ik een paar afleveringen gezien een tijd geleden, ik vond het wel leuk maar ik zat nog niet helemaal in, dus niet doorgezet. Ik zal kijken of ik kan vinden waar ik gebleven was, anders begin ik gewoon opnieuw.
Als je wayward pines leuk vind, is bates motel misschien ook wel wat voor je. Is de voorgeschiedenis van de film psycho. Niet eng, of vies maar vooral spannend
Mistrisess is leuke serie! rookie blue is ook erg leuk! daarnaast kijk ik scandal, how to get away with murder, modern family.