wie kan mij helpen! Knuffel kwijt...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DianaL, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DianaL

DianaL Lid

24 jun 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie o wie kan mij helpen aan deze knuffel. Het is een olifant van Unitoys van 3 jaar geleden. De knuffel is van zachte badstof en is ongeveer 35 cm groot.

Mijn zoontje mist zn favoriete knuffel ontzettend! :(

Gr, Diana

Ps: ben woonachtig in Leeuwarden.. dus ook het liefst in deze regio zodat ik het kan afhalen.

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Helaas kan ik je niet helpen maar misschien handig om te vertellen waar je hem kwijt bent geraakt dat brengt mensen vaak op een spoor. Successs

3. DianaL

DianaL Lid

24 jun 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh, nou het is tijdens het fietsen gebeurd. De route is als volgt.

Vanaf de nieuwe gevangenis .. over de grote brug richting cammingaburen en dan langs de openbare school vlak bij de Izderdastins. We hebben de route zelf 3x gefietst daarna maar niet gevonden..

Gr, Diana

4. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    volgens mij heb ik een zelfde knuffel (staat als deco nu weer in de nieuwe babykamer) alleen deze komt van de hema af, kan dat?

zal morgen een foto maken, ben alleen niet woonachtig in jullie omgeving, opsturen kan altijd nog.

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    #5 zonnetjes, 9 nov 2010
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
    hoi, mocht het niet lukken olifant te vinden. stuur dan eens een mailtje naar knuffelsite.nl
    deze site is van een vrouw die heeft 1001 knuffels, echt bijna alles. zo heb ik een doekje ook van unitoys teruggevonden, doekje was ouder dan 3 jaar.

PictureTrail: Online Photo Sharing, Social Network, Image Hosting, Online Photo Albums
    of
    PictureTrail: Online Photo Sharing, Social Network, Image Hosting, Online Photo Albums
    of

zit hier iets tussen?

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Op marktplaats is ook een vrouw die heel veel knuffels heeft.
    Ik weet haar naam helaas niet meer.

Misschien iemand anders hier. En anders even zoeken op marktplaats. Deze vrouw heeft al heel veel mensen geholpen met knuffels

7. DianaL

DianaL Lid

24 jun 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt voor de reactie's ... heb er inmiddels 1 gevonden.

gr diana

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

bij deze vrouw heb ik ook een reserve knuffel van mijn dochter gevonden. ze heeft echt van alles en anders gaat ze wel voor je op zoek

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hay diana!! heeel erg toevallig zag ik zo een knuffel hier bij mij in de winkel. het is volgens mij niet van unitoys..althans ik zag het er nergens op staan maar het is ook zo een grijs hari olifantje en superzacht!! ik moest metteen aan jou denken.

het kost 1,50 en als je wilt koop ik het voor je en stuur ik het op.

10. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Waar het forum niet al goed voor is. Nog een leuk verhaaltje over verloren knuffels. Mijn broer was op vakantie en moest 's morgens vroeg terug vliegen met ukkie. Wat denk je in alle haast knuffel kwijtgeraakt. 's Middags thuis aangekomen meteen naar reisleidster gebeld (lang leve de mobiele nummers die je krijgt) en ze ging meteen in het hotel checken. Wat bleek was die daar gevonden en bij de balie ter vondeling gelegd. Na een kleine week konden ze een pakketje ophalen op het postkantoor hadden ze een super leuke doos met daarin een briefje van 'waf' dat hij het zo lekker warm vond en stiekum wat langer is blijven logeren. Je moest dat bekkie zien van die kleine toen dat doosje open ging. De tranen stonden in mijn ogen toen ik dat te horen kreeg!!!

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Wat fijn dat je er 1 gevonden hebt! ik moet er niet aan denken dat ik coll zijn mimi (muis) kwijt raak! (heb er inmiddels ook maar 4 aangeschaft!)

12. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    anders gaat ze wel voor je op zoek[/QUOTE]

dit klopt! laatst vroeg ik haar nog eens wat, toen zei ze dat ze voor iemand in frankrijk een knuffel aan het zoeken was en ze juist dat weekend naar 2 grote knuffelbeurzen ging.

13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    geweldig, ik heb net ook de favo knuffel van mijn dochtertje gevonden. :)

14. DianaL

DianaL Lid

24 jun 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lennylenn >> je heb pb :)

Ik ben ook zo blij dat ik er 1 gevonden heb... en misschien wel 2! Ben ook erg benieuwd hoe hij zal reageren als ie zn "toetoet" weer ziet :D

Nogmaals iedereen bedankt voor het mee denken.

Gr, Diana

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Je hebt pb terug

Deel Deze Pagina