Ben nog niet zwanger dan, maar had bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker laatst. Heeft 'ie aan zn halve familie verteld dat ik naar de dokter was voor een strijkje! Een watte..?! verwacht bij een toekomstige zwangerschap ook zeker enkele van bovenstaande acties of opmerkingen van mn eigen blondje hihi. schattig toch!
betreffende de zwangerschap: met de echo van 8 en halve week vroeg mijn man al EN LIJKT HIJ OP MIJ? niet betreffende de zwangerschap: ik had een driekwart/capri spijkerbroek aan en toen zei hij WAT IS DAT NOU VOOR EEN FABRIEKSFOUT? hij kan soms echt zo lekker uit de hoek komen mijn ventje
Mijn man doet zich altijd heel stoer voor, maar is diep in zijn hard best gevoelig. Voor onze eerste miskraam keken we nog wel eens samen naar programma's als De Bevalling, maar na alle ellende zapte hij daar heel snel voorbij. "Ik heb de afgelopen weken wel genoeg gynaecologie gezien", gaf hij als reden. Waarop ik reageerde met: "Ja, in deze kant van het vrouwenlichaam had je je waarschijnlijk niet echt verdiept". En nu mijn buik echt begint te groeien, begint mijn man ertegen te praten. Heel aandoenlijk, door mijn navel, als was het een soort van spreekbuis Groetjes, Wendy
Geweldige acties hoor van de mannen. Wij zijn pas verhuist en wil nu ook alles klaar hebben, voordat ons meisje er is. Hij klust tot diep in de nacht door! Zo lief en dan ook nog alle aandacht voor mij hebben he! niet normaal meer. 'sochtend staat hij dan kapot op (zet ook nog eerder de wekker... ) om nog even de kleine te kunnen voelen. Het is echt een lieffie. Ik moet hem echt afremmen hoor!
Toen ik nog niet eens 6 weken zwanger was wilde mijn vriend al naar de babystunter om kamertjes enzo te gaan kijken. Dit hebben we maar niet gedaan omdat deze winkel bij ons in het dorp is. Groetjes Senna
Voor een tripletest(bloedtest en nekplooimeting) moest ik naar het VU Op mijn eerste afspraak werd er bloed afgenomen en ik maakte toen een afspraak voor de nekplooimeting. Mijn man kon op devoorgestelde datum niet en dat gaf ie aan door te vragen: moeten ze mijn nek ook meten?
Porchie schreef: Sorry hoor maar ik lig hier echt helemaal dubbel! Die vind ik echt heel leuk hahahaha! Tot nu toe nog geen grappige opmerkingen van mijn vriend. Hij heeft altijd gezegd nooit kinderen te willen tot hij in April van dit jaar toch wel een kind wilde. En als hij mocht kiezen het liefst een meisje maar een zoon was uiteraad ook welkom. Nou zijn we erachter gekomen dat we een dochter krijgen en sindsdien is hij het hele huis aan het verbouwen, heeft hij een schilder ingehuurd om alles te verven, heeft hij een eettafel gekocht, een nieuw bankstel met recliner zodat ik daarop borstvoeding kan geven, heeft ie lopen sjouwen met een knuffel giraffe die groter is dan ikzelf uit Miami (onze babykamer heeft een dierenthema) en hij wou nooit kinderen . Hij's echt apetrots! Het eerste wat hij doet als hij thuis komt is vragen hoe het met mij en de beeb gaat en vervolgens krijgen we alletwee een kus. Gisteren vroeg hij aan me, nadat hij beeb had gekust, hoe het met zijn grote liefde daarbinnen ging. Op zich niet bijzonder om te horen maar van hem komende, iemand die altijd negatief tegenover het krijgen van kinderen stond, echt ik smolt helemaal! Vond ik zooo lief om te horen!
mijn man vroeg met de echo van 9 weken al of het een jongen of meisje is hahaha, je kon nog niet eens een hoofdje zien!
Hoi, Ik kan nogal hard boeren. En in het begin van onze zwangerschap zei hij een paar keer: Ei...niet doen! Daar wordt de baby wakker van! En hij meende het ook nog. En toen we de kinderwagen gekocht hadden liep hij met de kinderwagen door de kamer, en zei tegen al zijn vrienden dat de wagen 'stoere velgen' had.... \/ Hij praat ook met zijn mond tegen mijn buik aan soms..." hallo, ben je daar'' zegt hij dan. Lief hĆØ.
Oja en nog iets... Toen we nog bezig waren met onderzoeken werden er gekeken naar de eitjes hoe groot ze waren en of ze op 'springen' stonden. De dokter zei eens tegen mijn vriend, ja, nu heb je huiswerk. Mijn vriend zei vervolgens thuis: "Zo, nu zal ik je eitjes eens even klutsen!"
We keken vorige week naar de film Nine Months met Hugh Grant (sorry als ik het verkeerd spel) Waarin Hugh een man speelt die totaal niet betrokken is bij de zwangerschap van z'n vriendin. Nou moet ik morgen voor een vroegtijdige echo en om aan te geven dat hij mee wil, zei m'n mannetje: Ik ben Hugh Grant niet....... (vond 'm wel leuk)
op 26/10 had ik een tweede echo laten doen. De volgende morgen sta ik op en nam ik de echo vast, bekeek ik ons prutske - op dat moment stapte m'n ventje de keuken binnen en kwam hij naast me staan, keek hij fier mee naar de echo. Ik zei van: wel, zeg jij geen goeiemorgen tegen je dochter/zoon? Hij tegen de echo: goeiemorgen klein prutske... Ik schoot in de lach en wees naar m'n buik, zei da ons prutske DAAR zat, dat hij tegen de buik moest spreken ipv tegen de echo... Het is voor hem dus nog even onwerkelijk als voor mij dat ons prutske in mijn buik groeit
ik heb echt dubbel gelegen van het lachen van sommige uitspraken van de mannen. ik ben zwanger van ons eerste kindje, me vriend vind het maar een raar idee dat er een kindje in me buik zit. als we s'avonds in bed liggen gaat ie bijna elke avond met het kleintje kletsen, ik moet soms ik echt op me lip bijten om niet te gaan lachen hij doet het zo lief. Ook met het omkleden zit ie me altijd zo aan het gapen, ik vroeg hem laatst wat is er? nou zei ie ik vind je er nu zo mooi uit zien (smelt) Alleen merk ik dat ie dus minder aan me buik voelt, omdat ie bang is dat de kleine me pijn doet met het draaien, want hij/zij reageert op de warmte van zijn hand, maar dat dus niet zo. hij bedoelt het lief. patricia
Pff ik heb al vaker dubbel gelegen hier door opmerkingen etc... Laatst hadden we het over het doorknippen van de navelstreng, ik vroeg of hij dat wilde doen. Eerst vond hij het maar niets, maar daarna zei hij: Ochja, ik heb hem/haar erin geschoten, dus zal ik hem/haar ook weer losmaken
Mn vriend zat er een beetje over de beeb en de navelstreng in... of t echt geen kwaad kon als hij/zij zich een paar x omdraaide ivm verstikkingsgevaar. Hij zegt 'ik snap ook niet dat ze nog niet hebben uitgevonden dat dit ook maar eens wireless moet kunnen'. Whoehahaha, zie je t al voor je?
Ik lig echt in een deuk toen ik vol trots de zwangerschapstest liet zien met natuurlijk 2 roze streepjes, zei hij :dat zeg nog niks. Hij wist niet precies hoe zo'n test werkte
hihihihi wat gaaf al die uitspraken Lig helemaal dubbel Toen wij pas de babysound thuis hadden gingen we natuurlijk gelijk luisteren. Je hoort natuurlijk niet alleen de baby maar ook andere geluiden. Zegt mijn man opeens: het waait daarbinnen! Hihihihi ik lag helemaal dubbel ! Maar er is idd een geluid en dat klinkt net alsof er een stevige wind staat. Elke keer als ik dat geluid hoor dan moet ik weer lachen
mijn mannetje kan er ook wa uitslagen zo zei hij het laast ik was aan het lachen en buik beweegt dan een beetje en hij zei stop daarmee of die kleine heeft een hersenschudding als die eruit komt het kieke.zo zei ook we hadden naar fotos aant kijken geweest van gewone echo's en 3d echo's en hij zei dat zwangere vrouwen beulen zijn dat die baby's zo opgekropt moeten zitten en dan zolang ik lag plat vant lachen groetjes evi
Ik heb blauwe gelegen van al die uitspraken! Geweldig! Ik kan zelf ff niks bedenken, mijn zoontje is alweer 4enhalf.Maar mocht ik zwanger raken dan ga ik het echt effe opschrijven....de rare uitspraken dan