heb even een vraagje, ik heb morgen om half 9 de 20 weken echo. Maar vraag ik me af, ik hoorde dat je een volle blaas moet hebben omdat het dan beter te zien is klopt dat? en ik heb om 12.15 de pretecho. Kan het kwaad 2 echos op 1 dag? nee toch? En voor de pretecho moet ik dan ook een volle blaas hebben? alvast bedankt
zoiets heb ik ook wel eens gehoord. Maar ik had het bij allebei niet! Ben van tevoren nog even lekker wezen plassen! Het lijkt me ook niet echt lekker. Heb je een volle blaas en dan gaan ze ook nog ff lekker met dat apparaat over je buik heen! Bij mij duurde beide echo's zo'n 45 min. Nou zo lang kan ik het niet ophouden hoor! veel plezier morgen!
Mijn vk vertelde me dat ik voor de 20 weken echo geen volle blaas moest hebben... het liefst zo leeg mogelijk Wat betreft de pretecho zou ik het niet weten. Ik denk dat 2 echo's op een dag niet schadelijk is hoor voor jullie beebje. Alvast heel veel plezier morgen Kus Toys
Ik heb juist weer gehoord dat een halfvolle blaas het beste is. Maar ja, de ene zegt dit en de andere dat.
volle blaas hoeft volgens mij niet. niet meer bij 20 weken.. ik heb een echo gehad met 8 week en toen moest ik wel met volle blaas komen omdat ze het dan beter kunnen zien.. alles is dan nog zo klein... en 2 echo's kan volgens mij geen kwaad.. een echo gaat toch met geluidstrillingen? en die zijn volgens mij niet schadelijk voor de beeb
Ik zou niet met een volle blaas gaan, dat ligt niet comfortabel. Volgens mij was dat vroeger toen de apparatuur niet goed was. Als puber heb ik ooit een echo van mijn darmen gehad (20 jaar geleden) en toen moest ik inderdaad een volle blaas hebben. Succes en veel plezier! groetjes, Cleo
Ik dacht dat een volle blaas alleen nodig was in het begin, bij de eerste echo rond 12 weken. Bij 20 weken is dat niet meer nodig.
Ik dacht ook dat een volle blaas zinvol was bij de eerste paar echo's (in het begin dus... ) Ik helemaal trots op mijn volle blaas en dacht: kom nu maar op met die mooie echo's! Mooi dat de VK mij eerst naar de wc stuurde, omdat er niks te zien was! Ik heb tot nu toe bij alle echo's een lege blaas gehad! Volgens mij is dit niet meer relevant met de apparatuur van tegenwoordig?
Klopt, voor en tijdens de 12 weken echo kan het kindje soms niet zo duidelijk te zien zijn omdat het nog laag ligt. Een volle blaas duwt baarmoeder en dus kind wat omhoog zodat het beter zichtbaar is. Na die 12 weken hoeft dat niet meer, want dan komt je baarmoeder boven je schaambeen uit. (dit is wat mij verteld is door de vk)
Volle blaas hoeft alleen bij een echo in het begin van je zwangerschap. Bij een 20-wekenecho en dus ook je pretecho niet hoor En volgens mij kan 2 echo's geen kwaad.
Dan heb ik denk ik geluk gehad dat mijn kindje bij 9 weken zwangerschap al heel goed te zien was met een lege blaas? Bij was het dus precies andersom
oow dus het word geen volle blaas sparen morgen.. hihi dat scheelt weer.. is ook niet prettig nee. pff heb er echt zin in... me geduld is op hihi
ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor een pretecho en die man vertelde dus dat je dan het beste wel een volle blaas moet hebben. kunnen ze het veel mooier in beeld brengen. met mijn termijn echo hoefde het weer niet. geen idee wat je nu moet doen. ik ga er in ieder geval wel met een volle blaas naartoe, gewoon voor de zekerheid... heel veel plezier morgen!
hahaha, gek word je van die tegengestelde berichten! doe wat je zelf het prettigs vind. ga je leeg heen en vol weer terug aan het eind van de dag,hihi. ik zou het zonde vinden van het geld als mijn beeb niet goed op de camera komt. vandaar. en als die man het zelf zegt dat je beter met een volle blaas kunt komen......., is het niet nodig, is je blaas ook zo weer geleegd nietwaar?! succes
ik denk dat als het wel zo had moeten zijn, ze je dat toch wel hadden verteld toen je een afspraak maakte! en anders bel je ff, dan hoef je je er iig niet druk om te maken! nogmaals veel plezier morgen!
Ik heb pas de 20 weken echo gehad en ben 5 minuten vantevoren nog naar het toilet geweest omdat ik echt heel nodig moest En we hebben alles prima kunnen zien dus een volle blaas lijkt me niet nodig en erg ongemakkelijk.