Ik ben op het moment 19 weken zwanger en we willen graag een pretecho laten maken. Met hoeveel weken zijn jullie gegaan en krijg je de mooiste beelden te zien?
wij zijn met 23 en half geweest en de onze liep voor en had genoeg vet maar ze zeggen zo tussen 23 en 29weken dan past hij ook nog op scherm succes.
Wij gaan hem laten maken als ik 28 weken zwanger ben. De echoscopiste zei dat je dan het mooiste beeld hebt. De kleine is dan al lekker dik, en hij past nog net op het scherm. Met 26 weken kan het ook al, maar met 28 is het nog mooier, volgens haar.
ga bij 24 weken. Ach tussen de 23 en 28 is het het beste. heb je je 20 weken al gehad? Of niet gedaan?
Wij hadden met 16 weken een 2d pretecho. Met 28 weken een 3d echo. Stond gepland voor 27 weken maar toen lag de baby verkeerd (ook na kwartiertje lopen) en dus zijn we een weekje later weer geweest.
Ik heb 4 pretechos gehad: 1e: 17 weken 2e: 23 weken 3e: 28 weken 4e: 32 weken Moet zeggen dat ik hem met 28 weken het leukst vond.. het koppie zelfs met 32 weken! Maar meid eigenlijk maakt het niks uit want die van 17 weken was ook geweldig! Het is sowieso superleuk je kleintje te zien!
Ik heb as woensdag een pretecho en ben dan 28 weken. Dat werd mij aangeraden. Een vriendin van mij had met 28 weken ook hele mooie plaatjes...
Ik zit eraan te denken om volgende week bij de gynaecoloog een 3D echo te vragen, maar ik was aan het twijfelen of ik niet te vroeg zou zijn om een mooie te hebben. Was die van jou aan 17 weken mooi duidelijk?
Sam mijn 17 weken was superleuk! Serieus, vooral omdat ik vond dat de tijd tussen 12 en 20 weken erg lang duurde en ik het geslacht heel graag wilde weten Heb je msn? Moet je me ff pb sturen dan kan ik ze je mailen
wij hebben begrepen rond de 26-28 weken.... wij gaan zeker 1 laten maken kan geen genoeg echo's zien van onze kleine kanjer