Hallo, vraagje. Ik heb een "nare" zwangerschap, bijna alles wt er maar te krijgen is op het gebied van zw. schaps kwaaltjes/ziekten, heb ik zon beetje. Dus lig nu al poosje (ong. 2,5 maand) met bedrust in de woonkamer. Nu ben ik echter sinds vanochtend helemaal niet lekker zodra ik ga lopen. (ook als ik niet loop voel ik me níet fit!) Ik kan normaal prima een stukje, (klein stukje hoor dat wel) lopen, maarnu zodra ik in beweging kom word ik helemaal niet goed. Heel licht in mijn hoofd, aangespannen pijnlijk gevoel tussen mijn schouderbladen, misselijk/overgeven en gewoon voel me hondsberoerd en kan eigenlijk niet eens meer blijven staan op mijn benen. Mijn bloeddruk lijkt dan ook enorm te stijgen (word ik daarvan niet goed en in hoeverre kan dit dan kwaad??) En gisteren tijdens zw. schaps controle was hij sowieso al hoger dan normaal gesproken bij mij, onderdruk 80 voorheen aldoor 60, maar nu stijgt hij tot boven de 90 hier thuis, zelfs nadat het ergste afgezakt is. Zou ik (weer) aan de bel moeten trekken of kan ik het ff aankijken, wat zouden jullie doen?? gr. Dawosuto oh ja ben 30+ 3 weken zwanger
Bellen! Misschien is het niets, maar met dit soort klachten moet je gewoon voorzichtig zijn! Sterkte! Laat je weten hoe het verder gaat?
Het klinkt ernstig genoeg om te bellen! Ik zou het zekere voor het onzekere nemen, met het 'risico' dat er niets aan de hand is. Sterkte!