Mijn man is bijna jarig en ik weet dat hij daar heen zou willen, maar WOW wat een prijzen bent gewoon bijna 200 kwijt en daar heb je alleen kaartjes voor. Wil eigenlijk zeker weten of het ook echt de moeite waard is?
Wij zijn er met personeelskorting heen geweest. Al weer een hele tijd terug, want ik was toen net zwanger. Ik vond het echt goed en indrukwekkend. Dus ik zou het zeker de moeite waard vinden.
Wij zijn pas geweest, had het ook als kado aan mijn man gegeven. Vond het ook heel veel geld maar wat een prachtige indrukwekkende voorstelling! Achteraf vond ik het het geld meer dan waard.
Ben op een dinsdagavond geweest (goedkoopste avond) en vond het echt heel indrukwekkend en elke euro waard!
Ik heb het aan mijn vriend als verjaardagscadeau gegeven. 1e-rangskaarten, een pauzearragement en parkeerkaart. Dat kostte 200 in totaal. Dat was het zeker waard. Vooral het pauzearragement vond ik prettig. Terwijl het loeidruk was hadden wij een tafeltje waar onze drankjes gebracht werden.
Ik ga binnenkort voor de derde keer dus is zeker de moeite waard.. En als je toch geld aan het spenderen bent zou ik ook een pauze arrangement nemen... Lekker rustig en je drinken staat al klaar
Als je een beetje van musicals houdt is dit wel eentje die je gezien moet hebben hoor. Zou er graag nog eens heengaan.
Wij zijn vorige week woensdag geweest (voor de 2e keer) voor man zijn verjaardag! Was echt weer supermooi! We zaten 1e rangs, via de site van soldaat van oranje geboekt! Echt een aanrader, totaal 150,- kwijt, we hadden geen pauzearrangement
Zeker doen, ik ben al drie keer geweest, mijn schoonvader is zelfs al zes keer geweest Zelfs mensen die niet van musicals houden vinden dit een aanrader. Ik heb zelf nooit een pauzearrangement gedaan, niet echt nodig, maar kan makkelijk zijn misschien. Boeken gewoon via de site van soldat van oranje..
Zeker doen! Echt supermooi, ook mijn man die niet echt een musicalfan is vond het prachtig. Zou zo weer gaan, als ik de jackpot win
Ik vond het echt prachtig. En ik was heel blij dat wij duurdere plaatsen hadden en vrij ver vooraan zaten. Ik zat er voor mijn gevoel middenin.
Ik ben 3x geweest! Met een cjp pas krijg je 15 korting p.p en op Belle en het beest 50% korting. Miss een idee? Zo een pasje kan je wel alleen kopen tot je 30e.
2x geweest (in de eerste speelmaanden) en vond het fantastisch! Zou zo nog een keer willen gaan. Ik zou wel op de beste rang gaan zitten, zou zonde zijn als je daarop bespaart.
Absoluut het geld waard! Dit moet je gezien hebben! Het draait niet voor niks al zo lang. Meeste mensen gaan zelfs vaker dan 1x
GEWELDIG!! Ben nu 2 keer geweest (vanaf oktober 2015, toen voor het eerst gezien) ik wil er graag nog eens heen! En inderdaad, het is iedere euro waard!