dat bedoel ik! en bij de 9 cm met weeopwekkers en al kwamen ze er op 9 cm achter dat het toch echt niet ging lukken... ja, nu ben ik zwanger van de 2e... hou mijn hart vast... want ik geloof er allemaal neiet emeer in..
jeetje, 11 pond. dat is zeker een verschil met 6 pond. houden ze het nu dan niet goed in de gaten? ivm de bevalling, je hoort wel dat ze als het kindje echt heel groot is ze een keizersnede doen
Hee, die Pukpuk, ken ik jou niet ergens van? (Diabetesforum) Alleen sta ik hier onder een andere naam.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb bewust niet zoveel in mt 50 in huis, de rest is mt 56..maar als mijn uk nog lang blijft zitten, gaat ie dat ook niet meer redden vrees ik haha..
Haha ja ik ook, ik heb 5 rompertjes in maatje 50 en 1 kruippakje...de rest heb ik gekocht in maat 56. Ik heb al m'n hele zwangerschap het idee dat ik een vette baby krijg
Nou nou, een vette baby nog wel Ik ga gewoon uit van een grote baby, een echte hollandse knul of meid..klinkt toch iets vriendelijker hoor
haha, weet ik maar ik vind een dikke/vette baby juist heeeel erg schattigs en zie dat echt niet als iets negatiefs Al die kleine spekrolletjes, echt schattig! M'n buuv kreeg een kindje van 46cm, dus niet zo groot, maar wel bijna 8 pond! Echt schattig zo'n propje
ja ik heb toen op 9 cm toch een spoedks gekregen. omdat het dus niet wou.. maar daar kwamen ze wel erg laat achter.. het is omdat ik toen langdurig gebroken vliezen had (36 uur) en daarom naar t ziekenhuis moest.. maar anders was ik thuis bevallen en op t laatste moment met de ambu naar t ziekenhuis gemoeten.. tja.. ik vind t persoonlijk nog steeds vreemd.. gelacht, nekplooimeting en alles kunnen ze checken.. maar t gewicht? dat weten ze neit.. ik had ook echt een superbuik.. snap nog steeds niet hoe ze dat over t hoofd hebben gezen.. nu ben ik idd weer zwanger.. maar krijg geen groeiecho oid.. terwijl ik daar veel dames over hoor.. het was voor mij gewoon een trauma. in de ok, kregen de hoofdzuster en gyn nog ruzien omdat mijn man een spijkerbroek aan had en er niet bij aanwezig mocht zijn.. tja..en ik lag daar.. voor de 1e keer moeder worden.. dat was echt niet leuk.. na totaal 24 uur weeen. was ik wel blij dat t voorbij was ) maar jah,,nu de 2e nog.. ze willen geen extra onderzoek doen naar gewicht.. al hebben ze gezegd dat t net zo groot of groter wordt dan mijn zoontje..zelf garantie gegeven van 99% en toch willen ze het via de natuurlijke weg.. mij dus eerst laten creperen.. want zo zie ik dat.. het is dubbelop dat het niet kan.. mijn bekken zijn gewoon te klein/smal voor zowieso een gem beeb, ene mijn kindjes zijn ok nog groter dan gem.. zo zi eje maar... in nederland heb je t ok niet altijd even goed...
mamain2008:belachelijk dat ze geen extra echo willen doen. 11pond is toch niet het landelijk gemiddelde gewicht voor baby's. je hebt grote kans dat je weer een keizersnede moet. heel raar hoor.kan je niet even langs je huisarts, misschien wil hij je wel doorverwijzen naar een gyn, die denkt er misschien anders over. ik zou wel voor een ziekenhuis bevalling kiezen, mocht je dan toch een spoed keizersnede krijgen ben je tenminste op de juiste plek. krisbaba:ik denk dat we elkaar idd kennen haha. ook gezellig hier op het forum hahaha nog even een ander vraagje, hebben jullie ook zo'n harde buik? ik bedoel niet harde buiken, die komen en gaan, maar een continu harde, gespannenbuik. ik heb een hele ronde buik. ik draag het naar voren, als een voetbal en hij is gewoon heel hard. na het eten is het nog erger. het voelt zo strak en soms denk ik dat ik uit mijn vel knap. ik had het vandaag bij de gyn even moeten opnoemen maar was het vergeten,
Misschien heb je gewoon wel een lekker strak velletje van jezelf, groeit vanzelf wel mee hoor, want je moet nog een paar weekjes. Wat ik zelf wel handig vind: thuis schrijf ik m'n vragen altijd op een briefje, voor als ik voor controle moet bij gyn of internist oid. Inderdaad, als je daar zit, vergeet je nog wel es wat.
Hallo, Ben vorige week voor het laatst op controle bij de vk geweest en toen ze m'n buik aan het bevoelen was zei ze dat we in ieder geval geen 6 pondertje krijgen. Ik citeer...het is minimaal een 7 ponder, maar kan ook nog 8 of 9 worden.... Ik weet dat schattingen niks zeggen, maar heb de hele zwangerschap al het idee dat we een lekkere dikke beeb krijgen... Nou ja, we zullen het moeten afwachten. Liefs Elly.