mijn meisje begint nu tandjes te krijgen, maar het lijkt wel of haar hoektanden komen ipv de middelste 2 boven en onder. dacht ergens gelezen te hebben dat hoektanden pas met 15 maanden komen? wie weet hier iets meer van?
Bedoel je de hoektanden of de snijtanden? (ik heb dezelfde fout gemaakt) Fenna is nu 11 maanden (bijna) en heeft nu 8 tanden en 4 kiezen. nog geen hoektanden, maar wel snijtanden.
hier dacht ik het ook dat xander ze tanden kreeg dat eerst ze snijtanden door zouden komen, daar zaten als eerst bultjes op ze tandvlees maar toch zijn als eerst ze onder tanden voor door gekomen en nu met ruim 10 maanden zijn ze snijtanden boven een klein stukje door. Nu heeft hij 8 tanden in totaal. Ik denk dat het komt dat dat lijkt omdat die tanden het meest irriteren met het doorkomen dus dat dat eerder en meer op gezet is. Maar ja je weet het nooit he, het zou zo maar kunnen dat je straks een klein vampiertje hebt hihihi groetjes miranda
was hier ook zo, maar dat zijn gewoon snijtanden hoor. Het ziet er wel gek uit ja! Inmiddels zitten er netjes 4 tanden hoor...