Ik krijg 2e meisje in september . Ik denk voor winter voor buiten in wieg wollen schoentjes/slofjes kopen. Heb die van uggs maar die bleven niet zitten. Ik zoek dus echt leuke met lamswol zoiets Zonder leer of bloemetjes etc. Suede dus neutral kleur. pink | BEH SLOFJES | LITTLE BASICS
Bernardino baby slof camel - www.spaansesloffen.nl ? (als die veter niet voor de sier is tenminste) of deze: Laarsjes Maxi - Wollishop
O ja leuk ga even kijken. Moet ook Ini mini maat zijn. Mijn oudste dochter had maat 16 pas met 8mnd.. Die aapie beginnen pas met 11.5cm - mijn dochter had dat met 1.5 jaar..?
Ik had slofjes in de vorm van beren voetjes. Erg schattig en gingen dicht met klittenband dus bleven goed zitten. Verder als ik hem in de draagdoek deed had ik zo'n beren pakje voor hem. Maar mijn jongste is van december. Afgelopen september kon je aan het einde van de maand nog in korte broek lopen, dus je weet het nooit
Melton slofjes zijn ook heel fijn, zijn leuke en minder leuke, maar bleven bij mijn zoontje erg goed zitten!