Hier nog 1 om te kijken of de theorie de waarheid spreekt p.s graag bij alle echos apart antwoorden Bekijk bijlage 345098
hihi ( had erbij gezet was niet mijn echo ) Ben benieuwd of zij de andere echos ook kan raden op basis van deze (theorie)
Ben wel benieuwd hoor de nub is een duidelijke meisjes nub.. Buiten dat, Vorm van de hoofd veranderd naar mate vd zwangerschap en er zit echt verschil in met een echo van 12 weken of 17 of 20 weken ect..als je kijkt naar de schedel
Nou kijken of er iemand is die hier wat uit kan halen haha. NUB was helemaal niet zichtbaar, deze echo's zijn van 16 juli. Termijn was hier 12 weken en 5 dagen. linkse echo is van bovenaf gemaakt met links het hoofd. rechtse echo is zijkant hoofd
Echo Baby 12 weken - YouTube Ik ben wel benieuwd wat jullie hier van denken. de baby komt goed in beeld bij de 4 min ongeveer
@ suze een jongen, de "bobbel" begint al bij de wenkbrauw @ smiley3 ik ben geen expert en heb dit ook nooit beweerd, ik wilde juist weten of anderen zich er in hadden verdiept... maar ik ben natuurlijk wel bereid om een gokje te wagen echo 1: te onduidelijk ik kan de hele ronding van het schedeltje niet zien.. echo 2: een jongen door de gladde overloop van het voorhoofd echo 3: een meisje door vlak voorhoofd en dan rond naar achter + de kin lijkt puntig @lieke84 een meisje, ook door het vlakke voorhoofd @Chris86 het spijt me maar die echo is te onduidelijk
o haha ik plaatse net een bericht Super ik ben benieuwd 31 aug weten we het. Mijn gevoel zegt een jongen en de nub volgens mij ook maar als ik idd kijk naar die schedel lijkt het meer het hoofdje van mijn dochter
wat dat betreft zou ik op instinct afgaan haha dat is waarschijnlijk een betere indicatie als dit maar het is wel leuk en mijn eigen echo had ik wel goed maar had ook al vanaf dag 1 het gevoel meisje
@Zaziell Laatste foto is idd van me dochter en foto 2 is idd van deze uk een jongen Hier foto 1 wat duidelijker ben benieuwd of je t nu ziet Bekijk bijlage 345212
Van de 4 echo heb je er 2 goed 1e echo die ik plaatse is hetzelfde als de laatste en dat is een meisje! ene echo is van 12 weken andere van 17 weken