schoenen of blote voeten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dds, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Mijn laatbloeier begint zich op te trekken en stapjes te maken rond de tafel. Is het beter haar dit op blote voeten te laten doen ( wel een koude houtenvloer) of schoenen aan te trekken?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier spelen ze wel veel op de vloer, maar ik heb een tegelvloer mét vloerverwarming. Schoenen: als je bedoelt slofjes of oefenschoentjes, daar zou ik voor kiezen. Anders is het wel erg koud. Aan echte schoenen is ze nog niet toe, die bedoel je vast niet.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier trek ik mijn dochter sokjes met antislip aan. Werkt goed. Doe ze meestal over de maillot/gewone sokken heen, zo bljiven ze namelijk goed zitten, anders vallen ze telkens uit.

4. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Hier had ik toen ook sokjes met anti slip. Van de hema vind ik ze het fijnst, zijn met antislip voetafdrukjes op de onderkant.

5. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Bedankt. Ik ga ze morgen gelijk halen!

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hier gewoon blote voeten!

7. Miss Melody

Miss Melody Niet meer actief

Hier ook sokjes met met antislip! Ideaal!

8. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    ik heb toen van die leren slofjes ( oxxy/aapies of boumie's) gehaald.. en daar gleed ze ook niet op uit.. die anti slip sokjes gleed ze hier ook nog wel op weg.

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

die sokjes van de hema zijn hier 10 keer niks.. meneer glijd er nog door onderuit vol op zijn hoofdje, ze zijn spekglad..

hier heeft de fysio van het ziekenhuis aangeraden om af te wisselen, dan blote voeten, dan schoenen, en zo wisselen

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier slofjes (babypaws) of oefenschoentjes (Shoesme babyproof). Sokjes, maillot of blote voetjes is nu hier echt te koud :(

11. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    hier gewoon op blotevoetjes en ze wil met spelen echt geen sokken aan die trekt ze gewoon uit.
    en me meisie heeft nooit zo gauw koude voetjes.

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Onze kleine man trekt 'schoentjes' en sokken altijd zelf uit, dus hij loopt met de regelmaat van de klok op zijn blote voetjes op de koude tegelvloer (geen vloerverwarming, dus). Tja, hij zal er niks aan overhouden en hij doet het elke keer zelf, dus zo erg zal hij het niet vinden ;) Op het KDV laten ze hem vaak ook op blote voeten ronddartelen, zeker nu hij echt aan het stappen is geslagen. Zodra hij dat goed genoeg kan (echt lopen, dus, duurt nog wel even) gaan we wel een keer kijken voor goede slofjes die hij zelf ook niet zomaar uit krijgt ;)

Deel Deze Pagina