Mijn laatbloeier begint zich op te trekken en stapjes te maken rond de tafel. Is het beter haar dit op blote voeten te laten doen ( wel een koude houtenvloer) of schoenen aan te trekken?
Hier spelen ze wel veel op de vloer, maar ik heb een tegelvloer mét vloerverwarming. Schoenen: als je bedoelt slofjes of oefenschoentjes, daar zou ik voor kiezen. Anders is het wel erg koud. Aan echte schoenen is ze nog niet toe, die bedoel je vast niet.
Hier trek ik mijn dochter sokjes met antislip aan. Werkt goed. Doe ze meestal over de maillot/gewone sokken heen, zo bljiven ze namelijk goed zitten, anders vallen ze telkens uit.
Hier had ik toen ook sokjes met anti slip. Van de hema vind ik ze het fijnst, zijn met antislip voetafdrukjes op de onderkant.
ik heb toen van die leren slofjes ( oxxy/aapies of boumie's) gehaald.. en daar gleed ze ook niet op uit.. die anti slip sokjes gleed ze hier ook nog wel op weg.
die sokjes van de hema zijn hier 10 keer niks.. meneer glijd er nog door onderuit vol op zijn hoofdje, ze zijn spekglad.. hier heeft de fysio van het ziekenhuis aangeraden om af te wisselen, dan blote voeten, dan schoenen, en zo wisselen
Hier slofjes (babypaws) of oefenschoentjes (Shoesme babyproof). Sokjes, maillot of blote voetjes is nu hier echt te koud
hier gewoon op blotevoetjes en ze wil met spelen echt geen sokken aan die trekt ze gewoon uit. en me meisie heeft nooit zo gauw koude voetjes.
Onze kleine man trekt 'schoentjes' en sokken altijd zelf uit, dus hij loopt met de regelmaat van de klok op zijn blote voetjes op de koude tegelvloer (geen vloerverwarming, dus). Tja, hij zal er niks aan overhouden en hij doet het elke keer zelf, dus zo erg zal hij het niet vinden Op het KDV laten ze hem vaak ook op blote voeten ronddartelen, zeker nu hij echt aan het stappen is geslagen. Zodra hij dat goed genoeg kan (echt lopen, dus, duurt nog wel even) gaan we wel een keer kijken voor goede slofjes die hij zelf ook niet zomaar uit krijgt