Nou meiden de kraamtranen zijn begonnen hoor ik kan niet stoppen met huilen, ik ben zo verliefd op het mannetje en ben als de dood dat hij ziek wordt of erger. Hij heeft vandaag al 2x zijn flesje niet leeg gedronken (30cc over van de 70) en ook heeft hij gisteren en vandaag niet gepoept. Ook voelde ik net voor het eerst een grote schedelnaad op zijn achterhoofd, is dat normaal? Dacht dat je alleen aan de voorkant dat had met het fontanelletje ...... Wie is er ook zo bezorgd in de kraamtijd, met tranen en al?
Mijn kraamtranen had ik op dag 2 t/m 4 of 5. Naomi heeft sinds ze op flesvoeding zit (de borstvoeding kwam niet op gang) maar 1 x daags ontlasting. Ik denk dat er best een dag tussen kan zitten dat het niets geeft. Laat je kleine wel windjes? Hoor je de buik/darmen rommelen? Gewoon de verloskundige bellen als je wat niet vertrouwd hoor!! Hier is de kleine bijna 3 weken oud, ze krijgt flesjes van 100 ml die ze eigenlijk nooit leegdrinkt. Maak ik me ook licht zorgen over, ook omdat ze knort en snurkt. Ga ik morgen over bellen. Wanneer wordt jou kleine weer gewogen? Zolang hij aankomt hoef je je geen zorgen te maken. De ene drinkt nu eenmaal meer, de ander minder. Naomi hier oogt wel tevreden en meldt zich als ze honger heeft. Qua fontanel, een baby heeft meerdere fontanellen, niet alleen aan de voorkant, maar ook achter.
Ja hij laat wel windjes en soms denk ik dat hij drukt maar dan helaas geen poep. Ik hoop dat h straks bij de fles van 21 uur wel goed drinkt. De vk en kraamverzorgsters zijn er mórgen beide dus dan kan ik mijn vragen stellen. Ben gewoon overbezorgd denk ik. Dank voor je reactie.