13 augustus heb ik een afspraak met de huisarts op mijn spiraaltje te laten verwijderen maar ik ben een week geleden begonnen met etos zwanger worden. Ik zat te twijfelen tussen dit potje en gewone foliumzuur. Ik was bij beide zwangerschappen (hiervoor) in 1 x zwanger geraakt dus ik wil wel alvast wat foliumzuur opbouwen in mijn lichaam. Nu heb ik sinds ik etos zwanger worden gebruik af en toe ontzettende buikpijn. Is het eigenlijk wel zo slim om nu al die capsules te gebruiken bedacht ik? Misschien kan ik toch beter alleen foliumzuur gebruiken? En zou het veel kwaad kunnen? Vast niet toch?
Volgens mij is het alleen maar heel verstandig dat je alvast bent begonnen ermee. Er bestaat al een topic over etos zwanger worden. Daarin beschrijven de dames hun eventuele klachten. Miss dat je in dat topic er wijzer van wordt. Succes!
Hoi! Ik ben een normale multivitamine van Gravitamon gaan slikken toen ik net was gestopt met mijn Mirena spiraaltje. Ik was toen nog voor een eerste ongesteldheid zwanger, maar is helaas een vmk geworden. (ik denk dat mijn bmslijmvlies toen nog veel te dun was, die is zelfs daarna onder het normale niveau gebleven) Ik ben toen aan Etos Zwanger Worden (met vitex agnus castus) begonnen, maar kreeg er klachten van. Ik was meteen weer zwanger toen ik weer gestopt was met Etos Zwanger Worden. Dit kan natuurlijk allemaal enorme toeval zijn, maar die klachten waren echt. Als je een normale cyclus hebt, en zelfs enorm vruchtbaar bent, zou ik uitkijken met iets stimulerends voor je cyclus nemen. Waarom rotzooien met een goed werkende cyclus ? Ik weet niet (en denk ook niet) of jouw spiraal nog iets extra's met zich meebrengt, maar als je klachten krijgt van Etos ZW lijkt het me simpel: gewoon foliumzuur slikken is sowieso ook goed. En er zijn ook veel andere multivitamines zonder vitex agnus castus.