Op dit moment draagt mijn zoontje vooral Noppies kleding. Hij is niet erg breed, eerder smal, en Noppies kleding zit hem gewoon supermooi. Vorige week bij de H&M wat kleding gekocht in maatje 62 voor aankomende zomer, maar dat is veels te wijd en ik kan me niet voorstellen dat hij daar in gaat passen tegen die tijd (kon zonder moeite zo mijn hand er nog bij stoppen in de tailleband) Dus alles maar weer teruggebracht Omdat ik niet alleen maar Noppies kleding voor 'm wil hoor ik graag van jullie welke merkjes nog meer wat smaller vallen. Oja...we hebben wel een setje van Name It gekregen en dat valt voor zover ik nu kan zien ook wat smaller geloof ik?
Z8 vind ik normaal vallen. Bij de Hema is het heel verschillend. Sommige broekjes vind ik vrij smal vallen, maar er zijn ook broekjes en shirtjes die heel breed vallen. Mexx valt vrij smal en ducky beau ook. Vingino vind ik over het algemeen ook wat smaller vallen.
hier een smal meisje. ik koop kleding bij de zeeman, wibra, v&d ,c&a ,h&m, hema. de ene keer valt het groot en soms valt het weer smal, goed zoeken tussen alle dingen. ik koop eigenlijk altijd broekjes die je smaller kan maken door knoopjes en elastiek( hema en wibra en soms andere winkels),of zet er zelf extra elastiek in. nu met het mooie weer kan ze de broekjes aan van afgelopen zomer(maat 56 toen waren ze lang en nu korter maar qua breete past het nog) H&m valt inderdaad heel groot. Ze is net 1 jaar en zit nog in maat 68( soms 62). misschien dat maat 50/56 wel goed zit bij je zoontjequa breete( maak je van een lange broek een korte broek). name-it vond ik ook altijd erg groot vallen. koop nog niet te veel voor de zomer want voor je het weet past het dan niet(ik had veel t-shirts met korte mouwen maat 62 voor afgelopen zomer, ik dacht dat dat met 4,5 maand wel ging passen.) mooi dat het niet paste ze kan de shirtjes nu pas aan. moest dus op het laatste moment nog op zoek naar shirts met korte mouwen in maat 50/56.
Hier ook een smal meisje. Ze draagt vooral: -Little Feet (valt heel mooi smal, goede kwaliteit) -Noppies (ook smal) -Z8 (valt helaas wat breder) -Billy en Lilly (mooi smal) -Bakkaboe/Just Small (valt ook wat breder) -Retour (valt erg! smal) -Vingino (valt smal)
esprit, bfc(babyface),replay&sons, (the dutch Desingn) bakery boys, babywalz en cantimini vallen groot.
Ben voor zoonlief nr. 2 helemaal fan van Noppies, Ducky Beau en Mexx. Hij is een stuk smaller dan zn grote broer was en deze kleertjes vallen bij hem het beste.
Mijn zoontje is ook smal en draagt veel Name It, Esprit, Mexx, Pointer, C&A. H&M valt inderdaad over het algemeen ruimer, maar soms zit er ook wat tussen wat goed valt. Even uitproberen dus! Shop ze!!
Bij smalle kindjes is het heel moeilijk shoppen, want per merk verschilt het enorm! Zo heeft hij broekjes gehad van mexx die ongedragen de kast in konden en broekjes van mexx die wel goed zaten. Terwijl mexx toch wordt genoemd als smal merkje. Zoonlief is 65 cm en 6,5 kg dus klein en smal. Hij draagt momenteel alleen broeken met verstelbaar elastiek en heeft broeken van de hema, van de v&d, just small, name-it, villa happ (maar die is failliet). Maar niet alles valt smal van deze merken, echt een kwestie van passen hoe lastig dat ook is met een baby. little label (mooie smalle joggingbroekjes aanrader), die zitten fantastisch bij hem. Helaas valt 62-68 meer als een 62 en 74-80 als 74. Zoonlief zit er nu een beetje tussen in. Mijn dochter was ook en is nog steeds een smal meisje, maar bij meisjes is het toch makkelijker! Een legging een paar maten kleiner is bij een jongetje geen optie net als een broek 7/8 of 3/4 kan bij een meisje prima. Maar bij een jongen geen gezicht!
wij hebben ook geen enorm bolle baby...wij kopen ook veel bij Zara en dat bevalt goed!Hema is idd erg verschillend, de ene keer smal de andere keer te wijd en de broekjes lubberen om z'n taille terwijl ze al te kort zijn hahaha!maar goed kijken, want de hema heeft wel voor smallere kindjes.
- Burberry valt bij ons altijd precies goed! - Ralph Lauren valt véél kleiner uit (3 maanden terwijl ze 1,5e maand was) - Armani valt erg klein - Jottum is erg verschillend, maar vaak een beetje smal - Escada valt ook erg smal - Chloé valt wat groter, maar in de "taille" vaak wat smaller
Zara valt smal, in ieder geval de jeans! Name it verschilt per broekje! Bovenkleding valt Hema goed en c&a ook. Voor de rest is het uitproberen