Weet het niet

Discussie in 'Verzorging' gestart door Melanie1, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi allemaal,

Onze kleine meid is acht weken oud. Nu hebben wij twee weken geleden een bakfiets gekocht. Nu heb ik gehoord dat ze er het eerste half jaar nog niet in mogen omdat ze de schokken van drempels en hobbels nog niet kunnen opvangen. Weet iemand hier meer van? We hebben een easybase bevestigt op de bodem van de bakfiets,dus hij staat muurvast.

Liefs Melanie

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Volgens mij mogen die kleintjes in een maxicosey (of zon schelp) gewoon mee, in een auto hobbelt het toch ook wel is...

Zelf zitten pas vanaf 9 maanden als ze idd de schokken zelf op kunnen vangen.

Ik zeg er bij, ik heb geen ervaring met bakfietsen, dus het is enkel wat ik zelf dacht. (kan het altijd mis hebben natuurlijk)

3. Mylo03

Mylo03 Actief lid

4 jan 2011
    100
    0
    16
    behalve moeder zijn werken en sporten, en leuke di
    noord holland
    Hoihoi Ik heb onze kleine va 6 of 8 weken mee genomen in de bakfiets in de maxi cosi gewoon rustig fietsen en geprobeerd de bekende hobbel wegen wat te mijden. De bak van de fiets ook bekleed met schuim om de schokken op te vangen. Ging prima! Nu met 10 maanden zit ze in de peuterschaal gaat ook helemaal goed. Ze is zooo blij als we gaan fietsen! Succes!

Deel Deze Pagina