Hallo! Mijn zoontje heeft deze week zijn eerste tandje gehad in de onderkaak. Het is er nog niet helemaal door maar wel duidelijk te zien en te voelen. Alleen lijkt het alsof het tandje scheef doorkomt. Kan dat? En heeft iemand hier ervaring mee? Of lijkt het in het begin altijd scheef? groetjes.
mijn dochter heeft ook 1 scheef tandje beneden heb ik ook! dus denk dat ze dat georven heeft ahaha gelukkig weet ik uit ervaring dat het totaal niet opvalt! en dus heb ik er bij mezelf ook nooit wat aan gedaan...
Haar eerste twee ondertandjes kwamen ook scheef door en staan nu nog scheef. De rest is wel recht. Ach, we zien wel hoe haar echte tanden er over een paar jaar uitkomen en anders, lang leve de orthodontist.
hier stonden de 1e twee tandjes ook scheef, eigenlijk stonden ze bijna dwars. maar nu is daar niets meer vante zien. komt goed! joyce
Mijn zoontje heeft nu twee tandjes, de onderste voortandjes, en die staan ook allebei scheef. Maar ik lees hier dat dat nog goed kan komen, dus dat hoop ik dan maar!
mijn zoontje heeft op zijn twee voortanden een glazuurdefect, mogelijk aangelegd, iemand hier ervaring mee?
Sterre heeft nu 6 tanden, en tussen haar bovenste voorstanden zit een megaspleet Hebben die van jullie dat ook? En inderdaad, lang leve de ortho
hier ook bij allebei de meiden de ondertandjes scheef. de oudste heeft inmiddels dr *grote mensen* tanden, en die staan keurig recht
Oh dank jullie wel voor de reacties. Ben net nieuw op dit forum en was eergister aan het rondkijken op internet over het scheef tandje maar kon niks vinden. Geweldig dat jullie zo snel reageren en ik hoop dat het hier inderdaad ook goed komt. Zo niet.......... wel er zijn ergere dingen dan een scheef tandje.