hallo. ik heb een lief jongetje van 4 weken oud. Alleen hij kreunt zoveel eigenlijk de hele dag door alleen snachts een paar uurtjes niet. nou zou het niet zo erg zijn maar hij wordt iedere keer wakker en gaat dan huilen als hij overdag slaapt dan wordt hij zeker ieder kwartier wakker en begint te kreunen en te huilen hij kan er gewoon niet van slapen! ik baker hem ook in want als hij niet ingebakerd zit dan krijst hij alles bij elkaar en ook ben ik al overgestapt naar koeimelkallergie melk. Nu hoor je vaak dat dit bij prematuur baby voor komt maar hij is met 39.2 geboren dus niet echt te vroeg. Heeft iemand hier ervaring mee???? veel liefs jaja
Hallo !Wat zielig voor je ZoontjeMijn Zoontje heeft dat ook altijd .Al vanaf de geboorte . En s'nacht sliep hij ook langer ,doordat hij dan zo erg moe is.Huilt hij echt veel?.!Heeft hij het al vanaf dé geboorte?Heb je het al met je ha gesproken?Enhoe ben je al lang overgestapt ?Heeft het cb je die voeding aangeraden?veel vragen
hoi. ja hij huilt echt veel. Ik ben nu ruim 2 weken met de voeding bezig en loop momenteel ook bij een osteopaat maar ik zie tot nu toe geen verbetering. en ja hij heeft het al vanaf de geboorte!!!!
Mijn zoontje kreunde s'nachts heel veel. Achteraf bleek dat hij teveel voeding kreeg (gaf bv), hij zat gewoon overvol dus Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook zo is.
mijn zoontje heeft dat ook gedaan, vooral s'nachts kreunde hij na de nachtvoeding, dit kon duren tot aan de volgende voeding. op de dag sliep hij ook heel slecht, snel wakker, moelijk de slaap weer vatten. Wij zijn ook gaan inbakeren en dit hielp niet! Pas na 5 weken zagen we iets resultaat, maar ja, of dat door het inbakeren kwam weten we dus nog steeds niet. het kunnen krampjes zijn inderdaad, die darmen moeten nog helemaal rijpen. het kan ook melk zijn wat terugloopt in de slokdarm. Verborgen reflux heet dat als hij er niet bij spuugt. je ziet/hoort een kindje dan terugslikken, soms een vies gezicht trekken (beetje pijn van de maagzuur wat ook mee omhoog komt). wij zijn ook naar osteopaat geweest. Die voelde bij ons kindje niet zo veel bijzonders. wij zijn naar bioresonatietherapeut geweest, die zag ook niet duidelijke dingen als bijv. een allergie of. ben bij de huisarts geweest, hij zag mijn zoontje 2 u na de voeding terugslikken en kreeg de hik. Hij wilde dus eerst de verborgen reflux gaan behandelen: bedje schuin voeding indikken lage dosering Losec, 5mg 1dd. ook dit duurde 2 weken voordat we resultaat zagen, en ik kan nu zeggen: het gaat sinds 2 weken echt wel iets beter. Maar ja, of dat dan komt doordat hij ouder geworden is en het slapen zowiezo beter gaat en de krampjes zowiezo minder worden...GEEN IDEE! Voor de zekerheid gaan wij a.s. donderdga naar een kinderarts. Baat het niet, schaadt het niet. maar goed, dit is mijn verhaal over mijn zoontje, elk kind is anders. Welke voeding geef je nu? en op wiens advies is dit? Hoe is de ontlasting? Hoe vaak en is het dun of dik? Spuugt je kindje veel? Hoor je hem terugslikken? heeft hij vaak de hik?
Anouschka kreunde ook zo erg. De verlos zei dat het een andere vorm is van aangeven wat er is, net als huilen. Bij A. was het reflux bleek achteraf en koemelk allergie. Johannesbroodpitmeel door de voeding en op de pepti. Toen werd het hier een stuk beter.
ja de hik heeft hij erg vaak zoiezo 1x bij ieder voeding en spugen deed hij ook erg vaan ik ben nu al een week bezig met nutriton om de melk te verdikken. hij spuugt veel minder maar het kreunen en niet slapen blijft waaraan kan ik verborgen reflux herkennen dan ???
dan heeft hij miss reflux, gezien hij wel veel spuugt maar door jbp al minder. zijn slokdarm kan wel wat geirriteerd zijn doordat de voeding telkens omhoog komt (ene kind spuugt = reflux, andere kind slikt het weer terug = verborgen reflux). verborgen reflux & reflux symptomen moet je even googlen... overleg even met je huisarts, dat is echt het beste.
Hallo , om eerlijk te zijn . . . Mijn Zoontje slaapt nog steeds barslecht.Hij kreunt ook niet echt maar schrikt heel veel wakker als hij eindelijk slaapt.Hij doet een beetje zow : huhh .Hij hikt ook veel al voor dat hij geboren was eigelijk! Moet zeggen dat hij dé laatste tijd ineens nauwelijks hikt,nu ik zo terugdenk.Ik heb er niets aangedaan ,cb en ha zeggen dat hij gewoon in orde is. . .De enige klacht is bij hem tot rust kunnen komen om zelf in slaap te vallen.Ik wil al heel lang maar een Ost. Maar ben er ook een beetje huiverig voor.Heb enge dingen erover gehoord.Hoop dat je gauw weet hoe en wat!Sorry je hebt niet echt veel aan me