Hoi, Mijn jongste van 13 maanden loopt sinds een paar weken en begint echt snelheid te krijgen. Nu viel mij (en anderen) op dat zijn rechtervoet onwijs naar binnen draait tijdens het lopen. Soms zelfs zo dat hij erover struikelt....Hij heeft vandaag buiten veel gelopen en twee bulten op zijn voorhoofd hiervan! Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Morgen even de huisarts vragen? Groetjes Jessica
Hoi Mees, in t begin is het naar mijn weten nog niet erg.. Maar als je toch al naar de ha moet, zou ik t even navragen voor de zekerheid.
Met 14 maanden ga je weer naar het CB toch? Ik zou er wel even naar laten kijken maar echt haast is er niet bij lijkt mij. Ik heb het zelf vroeger ook gehad. Heb toen een tijdje aangepaste schoenen gehad (toen ik 1 en 2 was volgens mij). Nu nergens meer last van!
Klinkt een beetje als hypermobiel, dat heeft mijn dochter ook maar dan in al haar gewrichten. Dat wil zeggen dat ze te lenig is. Een stevige schoen is dan het advies. Sam heeft zelfs ortopedische schoenen. Ze is net 2 jaar en kan daardoor nog niet lopen. De prognose is rond de 2.5 jaar. Dus wij wachten nog geduldig af. Maar ik zou even langs de ha arts gaan die zal misschien fysio voor schrijven. Succes