Scheefgroeiende teentjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pina123, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Onze zoon zijn één na laatste kleine teentje duikt onder z'n middelste teentje. Hierdoor is het nageltje ook al helemaal scheefgegroeid en zit er scheef op!

Hij heeft het bij beide voetjes! Ben bang dat het scheefgroeien uit de hand loopt eerlijk gezegd.
    Heeft iemand dit weleens meegemaakt met zijn/haar baby?

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Zou het straks niet gewoon goedkomen als hij schoentjes aankrijgt?
    Anders maar even voor de zekerheid vragen bij het CB, of de huisarts. Die weten vast wel raad.
    Succes ermee!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Was het al zo bij de geboorte? Klinkt als 'ruitertenen', dat is een teen die op de andere zit (dus net als een ruiter op een paard), maar meestal ontstaat dit op latere leeftijd. Misschien groeit het uit zichzelf wel weer goed, maar ik zou het in de gaten houden. Je kunt het bij het cb aankaarten, alleen hebben die vaak de ballen verstand van voeten, tenen en nagels, hetzelfde geldt voor de meeste huisartsen. Je kunt beter een podotherapeut bellen voor advies als je je zorgen maakt.
    Mijn dochtertje is geboren met twee kromme duimen, de bovenste kootjes zijn naar binnen gedraaid. Ik denk dat de pezen te kort zijn en ze daarom zo staan, zolang het geen problemen geeft, maakt het mij niet uit. Voeten geven alleen eerder problemen dan handen als ze straks in schoenen gaan en belast worden.

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    mijn zoontje is hiermee geboren. de VK heeft gekeken of het ook recht kon. ze zeggen dat het vanzelf goed komt als ze gaan lopen. het is in de loop der maanden al minder geworden. onze uk heeft wel gewone nageltjes daar, dus daar heb ik geen ervaring mee. maar ik zou het idd even aankaarten.

groetjes, Miranda

Deel Deze Pagina