Hai dames, Wij hebben een stacaravan in Dld, waar wij wel naartoe gaan dit jaar. Maar verder niet op vakantie. En op de camping is de meeste gezelligheid in de bouwvak. Dus duurt nog even! Mijn vraag; Mijn man heeft vanaf morgenmiddag 12 uur vakantie . Maar wij zouden dus graag een aantal dagen gewoon wat leuks gaan doen met ons drietjes! Wat is leuk voor ons & waar heeft ook Mylène iets aan?? Ik rond haar leeftijd af naar 7 maand hoor!! Sommigen weten het wel, maar zeg het er even bij.. Onze dame gaat zelf zitten, tijgeren, kruipen, optrekken tot staan... en begint te stappen.. Misschien handig bij de tips?? Wij dachten misschien aan iets als Ballorig? Zwemmen? Hellup?
zwemmen, dierentuin, wandelen, speeltuin, kinderboerderij. Dat zijn hier de favorieten. Ballorig zou kunnen, maar het kan net zo goed zijn dat ze het te groot en druk vindt en dus gaat huilen/er niets aan vindt. Misschien mee wachten tot 1 jaar of zo.
Onze zoon is 6 maanden en zwemt heel erg graag. Wij zijn laatst in centerparcs geweest en mijn zoontje vond het prachtig.
kinderboerderij of dierentuin, zwemmen, ballorig (mijn dochter vond/vind het geluid geen probleem). Fijne vakantie!