Ben op zoek naar een foundation die goed dekt bij sproetjes, pigmentvlekjes en roodheid. Ik gebruikte altijd dermablend van vichy, maar deze heeft maar een beperkt aantal kleuren en eigenlijk zit ik net tussen 2 kleuren in. zie er dus of veel te bleek uit of net iets te onnatuurlijk bruin Verder zoveel gebprobeerd: ik zweerde bij die van Rimmel cool matte mousse, maar die is denk ik uit de handel?! Iemand een vergelijkbaar produkt gevonden voor max 20/25 euro?? En 1 die ook nog de hele dag mooi blijft? Ik heb overigens best een droge huid dus ik vind poeder niet heel fijn.
ik vind Gosh goed voor een betaalbare ik had zelfde probleem, gebruikte altijd compact powder van chanel, mijn kleur is eruit grrr...( daarvoor sheiseido compact powder ook gewledig ooook de kleur eruit grr) nu heb een foundation van bobbi brown, maarja die zijn dus wel prijzig! maar die gosh vidn ik een goede vervanger (heb ook gevoelige droge huid)
Heeft Gosh vloeibare of mousse? Ik heb ooit eens een "langhoudende" oogschaduw van Gosh gehad en die zag je voor geen meter zitten! sindsdien nooit meer wat gekocht van dat merk...
Wist niet dat ze ook foundation hadden? *gaat even googlen* Er staat bij dat het een lichte formule is, maar dekt ie dan wel??
Ik heb de goedkoopste van de Hema, een matte variant.. Volgens mij 3 euro per tube. Heb die al jaren, dus ben er tevreden over Ook in de zomer, als het warm is blijft die goed zitten.
Ik heb True Match van Loreal Paris. Ik gebruik het elke dag en ik doe zo'n 3 maanden met 1 flesje. Het kost 16 euro en ik vind het geweldig spul.
Ik heb ook ooit een glazen flesje van hema gehad maar die bleef niet lang zitten en dekking vond ik ook matig hoewel er op stond dat het medium dekkend was... het was volgens mij een "aging" variant Welke is die tube dan?
Ik heb de Etos huismerk Foundation, dekt heel goed en blijft goed zitten, heb ik al jaaaren. Het is ook niet zo nep zeg maar, sommige foundation vind ik dan zo nep glans krijgen, ja hoe moet ik dat zeggen hahaha hoop dat je snapt wat ik bedoel. Deze fles kost 5 euro volgens mij.
Je kunt anders ook naar de Etos,DA oid gaan voor advies. Heb ik ook gedaan en bij de Etos ben ik goed geholpen. Dan kun je uitproberen welke foundation goed is voor jou..
True match van l'oreal en teint idole van Lancome. L'oreal gebruik ik gewoon dagelijks, de lancome voor gelegenheden. De l'oreal is rond de 16 euro de lancome 38 euro.
Ckone colour heeft een fijne foundation mousse. En ook een poeder. MAC ben ik ook fan van. Maar dat zijn wel prijzen van rond de 30 euro p.s. CK one is iets goedkoper.
Nouja, ik vind hem goed genoeg dekken. Ik gebruik foundation pas sinds korte tijd (nu ik bijna 30 ben vond ik het wel tijd worden om ook eens een rustig gezicht te hebben) Ik heb sproeten, pukkeltjes etc. en met deze foundation zie ik dat niet meer. Daar komt bij dat ik deze foundation erg subtiel vind. Ik breng een dun laagje aan maar dit je natuurlijk ook wat dikker aanbrengen. Hij blijft de hele dag erg mooi zitten, geeft niet af en je ziet hem bijna niet( en ik kan me erg ergeren aan mensen met zo'n make-up bedekt gezicht) IK heb hem bij de parfumerie hier in het dorp laten aanbrengen. Er zit hier in de buurt ook een Rituals store, wellicht ook bij jou in de buurt, proberen kan nooit kwaad.
Max.Factor lasting performance, ideaal voor mijn rode appelwangen weg te werken. Mat, niet vet, en ik doe heel lang met n tube. (volgens mij wel een jaar ofzo)