Ik zou prima zonder kunnen. Ik doe er veel in, maar als ik geen droger had zou ik het gewoon ophangen. Vaak als ik de was in de droger heb gehad duurt het nog een dag voordat ik het ga opvouwen, ligt natuurlijk aan mezelf. Ons beddengoed doe ik er niet in omdat het dan zo kreukt en ik vind het ook fijner aanvoelen als het niet in de droger is geweest. Beddengoed van dochter gaat er wel in. Net als handdoeken, hydrofielen, sokken, etc. Kleding van dochter gaat er niet in, rompers ook niet. Veel kleding van onszelf ook niet, alleen het basisspul. Ik denk dus dat je er niet veel mee wint..
ik heb nu een jaar geen droger meer en mis het niet. In de zomer vind het zelfs lekker als alles lekker hangt te drogen ruikt het daarna lekker fris
Ik heb een droger en vind het heerlijk! Als het echt warm weer is hang ik het buiten, maar dat gebeurd nou ook weer niet zo vaak. Hier gaan handdoeken (en theedoeken, vaatdoeken, spuugdoeken, badcapea enz.) erin, beddengoed en bepaalde kleding (werkkleding van mijn man en rompers, ondergoed, sokken). Tuurlijk moet ik nog het nodige ophangen, maar ik vind het een heel verschil van voor mijn droger. Overigens heb ik niet genoeg ophangruimte, mijn beddegoed bijvoorbeeld deed mijn moeder altijd omdat ik het niet kwijt kan. Daarnaast kreeg ik veel dingen in de winter gewoon echt niet droog, behalve als ik hoog ging lopen stoken in de hal. Ik zou niet graag meer zonder willen in ieder geval!
Als je het mij vraagt: nee! Thuis hebben wij geen droger, bij mijn moeder wel. Ik help mijn moeder regelmatig maar of je de was nou ophangt na het wassen, of dat je het in de droger stopt en daarna (vaak) moet strijken. Geef mij maar ophangen Ook vind ik kleding lelijk worden door de droger.
Gebruik de droger alleen voor ondergoed, handdoeken, beddengoed, sokken en pyjama's. Kleding gaat hier zeer zeker niet in de droger gaat de kwaliteit snel van achteruit vind ik. En met mooi weer gaat al mijn was lekker naar buiten en gebruik ik de droger zo weinig mogelijk
Ik zou mijn droger niet willen missen! Ik doe handdoeken, beddengoed, ondergoed rompers vaat en theedoeken erin,kleding hang ik altijd op. Ik vind het wel schelen. In het voorjaar/zomer hang ik wel alles buiten maarja dan is het ook zo droog en heb ik alle was in 1 dag gewassen en in de kast hangen. Ik moet zeggen dat ik ook niet heel veel ophang mogelijkheden heb binnen.
Was ophangen en opvouwen is zeker niet mijn grootste hobby, dus ben erg blij met mijn droger. Het scheelt niet ontzettend veel tijd, want uiteindelijk is een wasje ook zo opgehangen. Ik stop hier alles in de droger, behalve mijn bovenkleding. Maar ik heb binnen ook niet veel ruimte om alles op te hangen. Zomers draait de droger een stuk minder vaak, ik vind het namelijk heerlijk om de was buiten te hebben hangen (vooral beddengoed) en dan vind ik het gewoon zonde van het stroom dat het kost als het buiten in een uurtje droog is. Enige wat ik er dan af en toe nog in doe is een lading onderbroeken/sokken. Dat is zo'n gedoe om die allemaal op te hangen , en die kunnen op een kort programma in de droger. Ik strijk echt nooit kleding, of ik moet een keer een blousje nodig hebben voor net. Vriend draagt geen overhemden, dus dat scheelt ook. Kleding wordt soms wel minder mooi in de droger inderdaad (ligt ook aan kwaliteit van de kleding zelf), maar ik heb nooit dure merk kleding, dus dat maakt me niet veel uit. Van sommige dingen zie ik inderdaad dat ze er na de eerste keer wat minder mooi uitkomen, maar dat neem ik gewoon voor lief. Bijzondere kleding die me dierbaar is doe ik niet in de droger.
70! hoe kom je daar aan? Ik stop vooral beddengoed, handdoeken, ondergoed, rompers, pyjama's Thee/vaatdoeken, witte ondershirts van vriendlief (daarin fietst hij naar werk, en trekt op werk een schoon shirt aan) en trainingsbroeken en sokken in de droger. Heel soms ook spijkerbroeken... Hoef daardoor niets extra's te strijken, want strijk het bovenstaande toch ook nooit. Vind het veel werk besparen, gooi het zo hup van wasmachine de droger in... De rest hang ik op, waardoor ik ook meer was op een dag kan draaien omdat ik meer plek heb om op te hangen. (Als ik 1 wasje een X tussendoor draai hang ik alles op, voor een paar sokken en onderbroeken laat ik hem niet draaien.....)
Ik heb onze droger een paar jaar geleden weggegeven. Ik vind het veel lekkerder dat de was buiten kan drogen. En dat is veel vaker dan je denkt Als je s'ochtends ziet dat je terrastegels droog worden (bij ons kan je dat zien) dan droogt je was buiten ook. De dagen dat het niet buiten kan dan hang ik het in de ruimte waar onze wasmachine staat. Daar heb ik rvs wasrekjes aan de muur (als ik ze niet gebruik hangen ze plat) en anders klap ik ze uit. De was is daar zo droog (de aan en afvoer van de vloerverwarming komt hier vandaan. Raampje open, en het is met een paar uur droog. Ik deed sowieso niet veel in de droger, handoeken gingen er in, en heel af en toe de spijkerbroeken. Maar voor de rest niet, kwaliteit vd kleding gaat echt veel sneller achteruit. Ik strijk sowieso alle bovenkleding, ik hang alles op een hangertje met drogen, dan is het al bijna kreuk vrij, even strijken en klaar. Ik zie het meteen als iemand zijn kleding niet strijkt. Maar dat is ieder zn eigen keus De stof oogt gewoon mooier als het is gestreken. Dus hier komt er geen droger meer in, en we zijn met zn 5en dus heb echt wel veel was.
Ik vind het ideaal. Ik doe al het beddengoed (dat is heel veel met 5 personen), handdoeken, sokken en ondergoed erin. De gewone kleding hang ik op, maar alleen al dat ik niet meer elke keer alle sokken moet ophangen scheelt al enorm veel tijd. Strijken doe ik niet hoor, dan zit er maar een kreukeltje in mijn beddengoed (wat ook meevalt als je het strak opvouwt).
Het scheelt vind ik best veel tijd. Handoeken zijn lekker zacht. Ik doe handoeken, bedengoed, ondergoed, sokken en kleding van mn man er in, kleding van mij en mn dochter hang ik wel op. Wel kost een wasdroger best veel in t gebruik.
Ja voor het beddengoed, handdoeken/washandjes en het ondergoed Vind dit wel gemakkelijk in de winter In de zomer hangen we fijn alles buiten
Nou heerlijk als ik handdoeken beddengoed hydro doeken ondergoed sokken vaatdoeken niet meer op hoef te hangen. Werkhemdenden van ml kan er ook wel in en witte ondershirts. Ik haat hangen en eraf halen om ook nog te moeten vouwen. Zo kan ik een groot deel zonder ophangen afhalen meteen vouwen. Ja dat vind ik wel schelen hoor.
Hier gaat zoveel mogelijk in de droger. En qua energienota.. Als de droger aanstaat is het boven lekker warm, dat scheelt weer stookkosten. (Beneden staat de houtkachel aan)
Ja, een droger is zeker erg fijn. De onze heeft het pas begeven. Ik baal er echt van. Echt een rot klus om alles op te hangen, en daarbij zijn de handdoeken ook veel harder.
ik kan niet zonder. Hier gaat bijna alles erin, alleen overshirts ( dus strech en t shirts zonder print wel) , overhemden, dingen met print en dingen die echt niet kunnen niet ( bh's, vestjes, wol) verder gaat alles erin. Truc is wel droger niet te vol te doen , daar kreukt het van en als je kreukloos wil opvouwen als het nog warm is en dus net klaar is.
Ik zou niet zonder droger kunnen en volgens mij Valt wel mee wat t aan energie kost In ieder geval mij maakt t niks uit wat kost T geeft en hoop gemak