Heerlijk hier ook niet zonder! Man doet hier de was, maar we hebben ook een grote wasmachine en in de zomer paste er net 1,5 was aan de lijn... Verder hebben wij beiden erge allergie en sinds we de droger hebben gaat het bijna 100% beter omdat de was niet meer zoveel stof staat te vangen en de droger veel stof eruit filtert. Verder hebben wij een goede nieuwe droger met kreukbeveiliging waardoor wij onze was echt niet hoeven te strijken... Ook een warmtepompdroger dus kost ons op jaarbasis niet veel meer energie...
Ik zit in de winterperiode deels met een ruimteprobleem qua droogruimte. Dus dan wordt de droger vooral gebruikt voor beddegoed, hand- theedoeken, ondergoed en sokken. En wat verdwaalde bovenkleding zoals spijkerbroeken. Het overige wordt wel opgehangen omdat ik het "raar" vind worden bij drogergebruik. In de zomer hang ik sowieso alles buiten te drogen... daar meer dan genoeg ruimte gelukkig Dus dan is de droger op zomerreces Ik vind het wel schelen hoor. Wat hierboven ook door iemand genoemd. Ik doe meestal een "hangwas" en daarna een "drogerwas" en dan kan het spul aansluitend de kast in.
hier niet hoor. Ik strijk nooit wat. misschien een enkele keer een blousje maar ik heb mijn strijkijzer al maaaanden niet meer aangeraakt. ja, voor de strijkkraaltjes van dochterlief
ik gooi alles in de droger, hoef het daarna nooit te strijken, ideaal! heb een indisit, werkt met sensoren. als er weinig inzit stopt hij eerder bijv. nadeel: het vreeeeeet stroom... merk het gelijk aan onze energierekening. maar geen natte was die overal rondslingert en enorm wasrek. ik vind het heerlijk. maar droog voornamelijk handdoeken en spullen die ik snel weer aan wil. ik haat harde handdoeken...
Dit vind ik ook, dus we gebruiken hem niet meer. En als je niet wilt strijken, dan moet je het direct uit de droger halen en opvouwen als het warm is, anders kreukelt het. Zou mij alleen maar irriteren, omdat ik er dan op "moet" gaan zitten wachten.
Ik heb er 1 en kan niet zonder dat ding. Bij ons gaan dan wel alleen de handdoeken, beddengoed, sokken en ondergoed erin. De rest hang ik gewoon op. Maar door mijn droger heb ik wel al mijn was in 1 dag weggewerkt.
Ik ga me zeker orienteren op eentje thanx! 2e babe komt in de lente namelijk hoop er tijd mee.te.winnen.
Hier een heel oude tweedehandse (van mijn ouders) die ik gemiddeld 1 à 2 keer per maand gebruik. Machine stamt echt nog uit de oertijd, of beter ... uit 1980. Ik gebruik hem alleen als ik es heel veel was tegelijk heb. Meestal voor dingen als ondergoed en sokken (vind ik hatelijk om allemaal op te hangen!) of voor lakens en handdoeken. Het ding doet over elke droogbeurt zo'n 2 à 3 uur, dus echt "sneller" is het niet. Als mijn moeder hem niet had weggedaan en mij aangeboden stond er hier nog altijd geen.
Ik vind het ideaal. Ik probeer het zo te timen dat ik het direct vouw als hij klaar is, dan is de was nog warm en kan ik vrijwel alles kreukloos vouwen.
Ik heb sinds ik op mezelf woon al een wasdroger.. ik moet er niet aan denken dat ik die niet heb. Ik sorteer mijn was altijd in 2 wasmanden: Wel in de droger en niet in de droger. Ondergoed, sokken, sommige t-shirts en handdoeken gaan allemaal in de droger. Dan doe ik altijd eerst een wasje die de droger in kan en zodra die klaar is doe ik meteen alles in de droger en daarna een wasje die niet in de droger kan en die hang ik op... Scheelt dus zeker wel tijd want kan nu 2 wasjes doen en hoef je niet te wachten tot de ene droog is.