Hallo dames! Morgen ben ik precies 30 weken zwanger (banner loopt iets voor)! Nu merk ik toch dat scheren steeds moeilijker gaat. Vandaag weer een poging gewaagd (benen en intiem) maar het wordt echt een uitdaging om erbij te kunnen zeg. Scheren jullie je nog of hebben jullie handige trucjes haha. Helaas geen bad ofzo om op te zitten/ steunen. Of hebben jullie het opgegeven? Mijn vriend wil ik het echt niet laten doen (ik wil nog even wachten met hechtingen daar) Harsen kan ik niet tegen!
Ik heb het mijn man wel laten doen bij mijn vorige zwangerschap en hij heeft me nog nooit gesneden, haha!
oksels lukt goed, benen moeizaam voornamelijk door mn bekken, zet mn voet op een laag krukje dan gaat het beter. mn bikinilijn moeizaam haha, al een flink aantal weken op de tast aan het scheren... ik probeer het zo goed mogelijk bij te houden, vind het onzin om het aan mn vriend te vragen, de vk enzo hebben al zoveel gezien, maar ik vind het fijn als het een beetje bijgewerkt is, maar perfect dat lukt nu eventjes niet hihi
Ja hoor, kan er wel moeilijker bij, dus gaat een beetje op gevoel. Daarna even met een spiegeltje checken of het ergens op lijkt. Voor het scheren van mij benen zet ik inderdaad mijn been op de badrand. Paar weekjes geleden hars gekocht en geprobeert, helaas was dit geen succes. Pijnlijk? Ja Haartjes weg? nee hahahaha Dus toch maar weer aan het scheren geslagen hier. Mocht het straks echt niet meer gaan dan komt mijn man er toch echt onder aan het kruipen......
Wat een leuk topic... Vroeg het me laatst nog af. Nu kan ik het nog goed bijhouden maar wat als die buik in de weg zit?? Wil alles eigenlijk wel "netjes" houden.. Ben benieuwd naar de tips!
Ik kon overal nog heel goed bij. Met 34,3 weken brak mijn vruchtwater. Ik heb me toen flink staan scheren. Ik wilde wel bevallen met een net vagientje en dat is me gelukt.
Nou mijn vriend laat ik het echt niet doen pff die komt zelf af en toe al bloedend uit de douche ben bang dat ik straks geen clitoris meer over hou eerlijk gezegd Als ik nou nog van dat schattig krullende schaamhaar had zou ik nog zeggen oke maar tis zo stijl als wat en ook nog rood dus lijkt dan op een stekelvarkentje voor mijn gevoel haha.
Voor het scheren van je benen zou je misschien een krukje in de douche kunnen zetten om op te zitten. Down under met een spiegeltje op gevoel.
Benen lukt bij mij nog wel en oksels natuurlijk maar de rest doe ik op gevoel! Wel wil ik rond de bevalling mijn man vragen mijn bikinilijn te doen met een pincet, haha dat gaat wat worden hoor....
Scheren lukt nu nog prima! (maar ik ben dan ook nog niet op de helft) Met mijn vorige zwangerschap kon ik alles de dag voor de uitgerekende datum wonder boven wonder nog net zien (ik was huge) maar ben hypermobiel in m'n rug (kon met gestrekte benen bukken en met m'n handen de grond nog raken) dus misschien dat dat scheelt. Die dag heb ik de boel nog eens even super glad geschoren. Deze keer hoop ik het weer zelf bij te kunnen houden en anders heb ik een super lieve, zorgzame man... Ik ben overtuigd dat hij, wetende dat ik er nog mee moet bevallen nog voorzichtiger aan de slag gaat dan bij zichzelf! Maar tips: misschien het veelgenoemde krukje, of zittend op de grond misschien, of op een laag krukje met je voet steunend tegen de badrand?? Ik heb geen idee of het goede tips zijn, heb ze nooit geprobeerd..
Benen lukt hier zoiwzo nog goed, zet gewoon mn been omhoog en scheren maar. Intiem is wat lastiger, maar ik doe het een beetje op gevoel en als de badkamer nog niet heel bestoomd is, dan zie ik in de spiegel wel wat ik doe.
Benen lukt goed maar mijn onderkantje moet op gevoel. En mijn man heeft het laatst met de tondeuse gemillimeterd. Niet ideaal zo
Nee t lukt echt niet meer. Zou verongelukken.. Voel me zo smerig..maar mijn man wil me niet scheren hahaha..durft ie niet...
Jeetje wat een vertrouwen hebben jullie in jullie mannen zeg...... Hier doet mijn man het wel. Hij doet de voorkant en zorgt dat het streepje enigzins recht en netjes is. De rest echt bij de schaamlipppen doe ik op de tast. Dat gaat prima.
Ik heb een grote spiegel en daar ga ik voor staan. Ik hou het idd wel bij, het kan dus maar zo dat ik tijdens de bevalling stekels heb, maar goed beter stekels als een heel oerwoud.
Ukoldaatje echt smerig is het denk ik niet toch? Ik hou zelf van kaal maar haren opzich vind ik niet vies hoor tenzij je er vlechten in kan maken met kralen erin
Bij mijn eerste kon ik nog goed scheren. Ik vond het naderhand ook wel prettig dat alles kaal was i.v.m. De hechtingen. Vond ik hygienischer.
Ik scheer me vanonderen op de tast. Maar kan er echt niet meer goed bij..Dan check ik later op bed hoe t van de keer gelukt is, en dan heb ik echt plekken met stoppels, kale plekjes, en plekjes met plukjes hahaha Ik vind die haren op mijn benen gewoon niet fijn in bed, dat schuurt zo.. bedoel als je je benen tegen elkaar legt dan he.. Ga op een krukje zitten en kan maar bij bepaalde plekken, dus sommige zijn geschoren en andere plekken weer niet...is gewoon geen potje... Ik vind dat gevoel van haar op je benen gewoon ranzig hahah..maar ik hou dan ook van super glad.