Ja, en het lukt eigenlijk best. Ik vind scheren makkelijker dan zelf mijn sokken aan krijgen Da unten moet het wel een beetje op gevoel, want buik blokkeert mijn zicht. Had het expres heel goed bijgehouden zo lang ik het wel nog kon zien. Er gebeurt al genoeg genants bij de bevalling, mooi niet dat ik daar met een behaarde doos met de benen gespreid ga liggen
Nu gaat hè nog wel redelijk heb bi dus doet wel zeeprik douche zitten dus als ik op mijn kruk zit zet ik me voet tegen de muur en dan kan het nog wel heb wel moeite met alle haartjes te scheren haha kom er dan achter als ik me aankleed dat ik een paar stukken niet goed heb gedaan !!! (intiem) gaat nu nog wel maar heb van mijn vriendin gehoord dat zij met een handdoek. Op bed ging liggen met een teltje en dan met een spiegeltje zo de zone kon scheren !! Aangezien ik liever geen haar heb moet ik er straks ook aan geloven ..
Mijn benen scheren is geen probleem. Down under van het weekend weer geprobeerd, maar is een drama geworden. Heb, helaas, ontzettende spataderen en daarna zat alles onder het bloed (sorry...). Ik vind het nu dus mooi geweest, het is nu kaal, dus zal over een paar weekjes niet een heel erge bos zijn en anders maar wel. Pijn lijden om mooi te zijn gaat mij te ver, bovendien maakt het zo'n vk of gyn echt niet uit.
ik doe mijn benen met een epileerapparaat zodat ik het niet zo vaak hoef te scheren. heb ook geen bad dus zet mijn voet op een emmer om er wat beter bij te kunnen. down under gaat op de tast en volgens mij gaat dat redelijk goed.
Hier gaat scheren ook nog prima. Ik douche in bad en kan mn benen op de rand leggen waardoor ik er nog prima bij kan. Down under is een beetje op de tast in samenwerking met een spiegeltje. Werkt tot nu toe nog prima, weet niet of ik het mn man straks durf te laten doen maar dat zien we dan wel weer. Heb er ook over nagedacht om brzilian wax te doen maar heb dat nog nooit gedaan eigenlijk.
Ik doe het down under op gevoel, ben 29 weken, en kan echt niet zien wat ik doe, soms laat ik het ook mijn man doen. Ik zet mijn benen op de wc om die te scheren, dan kom ik daar nog wel een beetje bij
Ik heb tot het eind gewoon gedaan. Benen deed ik zittend in de douche bak of aan de wastafel, met mijn voet op de bandrand, als je die niet hebt misschien op de wc? En de rest deed ik op gevoel, ik kon wel tot best ver in mijn zwangerschap "om mijn buik heen kijken." En anders deed mijn man het idd!
benen lukt nog prima, heb zelf wel een bad dus dat gaat een stuk makkelijker, maar anders zou ik het denk ik zittend onder de douche doen? of inderdaad je been ergens op laten steunen. en van onder gaat steeds moeilijker, haha mijn man zei gelijk zal ik je helpen! hihi maar tot nu toe was dat nog niet zo nodig, doe het een beetje op gevoel en als het echt niet meer gaat dan vraag ik mn man wel om te helpen. Succes!
Met mijn been op de wc kon ik er op gevoel nog prima bij. Ja ik zal me blijven scheren tot ik erbij omval en dan nog hahaha. Vind het zelf heel vies om ongeschoren te zijn en een bos te hebben tussen mijn benen.
Nu met 29 wk gaat het nog prima! Kan zelfs als ik een beetje opzij buig en langs mijn buik gluur bikinilijn nog zien. Benen gaan nog makkelijk, wel been op badrand. Ik ga er gewoon mee door zolang als het gaat
Benen kan ik zelf nog, en bikinilijn nog iets lastiger, maar wat ik lees, kan ik inderdaad aan mn vriend overlaten, hij is altijd al voorzichtig en hij heeft zelf ook gezegd als het mij niet meer lukt, dat hij het wel voor mij wilt doen, erg lief! Met benen zit ik op de grond, maar als je wc hebt naast kraan, kun je je been op dichte wc steunen...
Nee, ik gebruik nooit scheerschuim. Ik doe gewoon alles onder de douche of in bad scheren en dan gewoon met wat doucheschuim en hoppaaaa. Ik las hierboven van iemand dat ze verpleegkundige is en ze nergens op let tijdens haar werk. Ik ben zelf ook vpk en zie de onderkantjes van mensen inderdaad niet eens echt om het maar zo te zeggen. Hoort bij je werk, dus je let er niet op. We hebben zoveel soorten, maten, 'kapsels' gezien dat je nergens meer van opkijkt. Neemt niet weg dat ik het zelf toch netjes bijhou, niet voor de mensen die mijn bevalling gaan doen, maar voor mezelf. Als ik het maar zou laten groeien nu, zou ik gewoonweg mezelf niet zijn.
Jeetje, toen ik dit topic zag dacht ik: Ik moet hierop gewoon reageren! Ik ben nu 22 weken zwanger en ik heb me al een flinke buik! Dus scheren daar beneden was al wat lastiger aan het worden een paar weken geleden. Dus ik tegen m'n man klagen dat ik een bush bush heb daar beneden natuurlijk (ik hou het graag netjes kort daar) Dus hij kijkt zo naar me terwijl ik me probeer te doen (we douchen soms samen als we de tijd hebben). En hij kon het niet meer aanzien! Dus hij zegt geef hier dat ding (ladyshave) en legt me neer op de grond, moet je je voorstellen (legt me even op de grond) ik zie eruit alsof ik bijna naar het ziekenhuis moet om te bevallen... Maar hij legt me even neer... Dus ik lig daar, op m'n rug geschoven tussen de douchedeur en de wasmachine in (geen mogelijkheid om overeind te komen) met m'n benen wijdt en een blote poes, gaat hij ertussen zitten en zie je dat aparaat verdwijnen achter je enorme buik, wetend dat hij nog nooit zo'n ding in handen heeft gehad. Nou dan zou je toch spontaan van angst geen piesen, het enigste probleem is natuurlijk weer dat dat niet kan omdat hij ertussen zit! Maar goed al snel hadden we door dat hij niet zo goed overweg kan met een ladyshave en ik er maar nerveus van werd, en nu doet hij het met een scheermesje. Het was even wennen (en dat is het weer iedere keer als ik daar in die ruimte lig) maar we trekken er zo'n 2 uur de tijd voor uit (een keer in de maand ofzo), zodat hij m'n flamoes maar kan doen, want mij lukte het echt niet meer. Toch wel lief hoor die mannen die toch alles voor je doen.
Whahahahahaaha sorry hoor maar lig echt helemaal in een scheur om je verhaal! Zie het voor me! hahaha
Ik neem de tijd om het toch te doen onder de douche, puur op gevoel zeg maar zonder schuim of iets. En het lijkt aardig te lukken. Nog maximaal 3 weekjes hou ik mezelf maar voor.... Ik wil idd ook niet met een dikke krullebol tussen m'n benen bevallen hoor.
ja ik scheer me nog overal down there is het echt wel moeilijk geworden!! Zit er echt wel langer dan een half uur aan omdat ik mij in alle mogelijk bochten moet wringen en met spiegeltje ervoor enzovoort... Denk dat ik een van dees een afspraak ga maken om me daar te laten waxen....Daar hebben ze er een beter zicht op en dan groeien de haartjes minder snel terug
Whaha heerlijk herkenbaar topic! Hier ook op de gok, al is mijn buik (volgens de vk) echt aan de kleine kant. Maar ik kan het echt niet meer zien zo onder dat afdakje! Heb gelukkig wel een soort menthol-achtige conditioner, speciaal voor de gevoelige hoofdhuid. Dat smeer ik er op, is perfect voor scheren! Alleen moet je het niet tussen je lippen smeren, want dan gaat het echt mega tintelen whaha Maar ik wil het ook een beetje bijhouden, zo'n krullenbos gaat hem ook niet worden! Benen en oksels gaat nog prima, dus denk dat dat wel gaat lukken tot het einde
Trouwens over scheren gesproken... sinds ik zwanger ben is mijn huid nog gevoeliger dan hij al was, ik heb snel rode vlekjes / pukkeltjes etc etc. Inmiddels wordt het weer iets beter, maar ook dat is de reden dat ik down there maar gekozen heb voor de ladyshave / tondeuse. Gewoon kort is voor mij nu prima, denk dat de jeuk etc niet te overzien is als ik het met een mesje zou doen :s Hebben jullie dat nu ook sneller?
kattekit ik heb dat ook, vroeg me al af of het aan mij lag. Die stoppeltjes lijken ook veel stugger, en geiriteerd, en snel bloeden.