Kattekit nou niet met stoppeltjes maar ik heb daar ooit een moedervlek moeten laten weghalen en dat litteken jeukt wel weer heel erg! ( ruim een jaar geleden weggehaald).
Eum waarom doe je het niet op bed met een handdoek onder je kont ? Hier doet hij het op bed met een strandhanddoek onder mijn kont. Max 20 minuten werk. EN veel comfortabeler .
Hier lukt het nog prima. Ik ben zonder contactlenzen in stekeblind en als ik douche heb ik ze meestal nog niet in. Dus scheren deed ik al eigenlijk altijd op de tast. En nu gewoon nog steeds . Als he tniet meer gaat lukken, dan moet vriend het doen.
kattekit: ik heb in een eerder ontharingstopic de tip gelezen om sudocrem op de geïrriteerde huid te smeren. Aangezien ik daar nu een aantal potjes van in huis heb dankzij de blije dozen heb ben ik dit een week of 2 geleden erop gaan smeren na het scheren en het werkt echt!
Door mijn hurken wil ik niet, dan voelt het alsof de kleine er zo uit valt. Zitten kan ik wel maar dan kom ik van z'n leven niet meer omhoog. Ja of ik moet steun zoeken aan de douchestang maar dat durf ik niet zo goed, ben bang dat hij zo naar beneden komt . Ik zet mijn voet op de rand van de douchebak en scheer mijn bikinilijn weg. Dan hetzelfde aan de andere kant en dan is het moeilijkste stuk al klaar. Ik laat dus wel het midden ongeschoren, een soort driehoek zeg maar. Daar haal ik dan zo'n milimeterding overheen en dat is ook weer netjes. De vorige zwangerschap was dat namelijk de plek waar willekeurige plukken verspreid zaten.. zelfs na geklooi met een spiegel enzo. Deze keer probeer ik het zo . Mijn schaamlippen kan ik op de één of andere manier wel zien, misschien omdat dat verder van mijn buik afzit. Met een beetje moeite krijg ik mezelf dan wel geschoren. Mijn benen kan ik gewoon optillen, ik kan best lang op één been staan, en zo scheer ik die netjes. Wel minder vaak dan normaal hoor want het kost me nu allemaal veel meer energie en die heb ik soms gewoon niet. En ik lijk nou ook niet meteen op bokito, ben donkerblond van mezelf.
biij mijn vorig heb ik het toch echt door mijn man laten doen de laatste maanden . doordat ik BI had kon ik het gewoon echt niet meer. zelfs mijn benen was een zwaar pijnlijk drama. en wou echt niet met een jungle aankomen bij de bevalling dus mijn man moest er gewoon aan geloven hoor. ik vond het wel doodeng bang dat hij me zou snijden wat niet gebeurde. dus deze x is hij gewoon weer de pineut. je man heeft je toch wel vaker van onder gezien dus is niks nieuws voor hem hoor. hahahaha
Ik kan het nu ook niet meer zien Ik doe het een beetje op de tast en check dan met spiegel (maar zelfs dat is lastig). M'n vriend toch maar eens lief aankijken, vindt hij toch geen probleem (als ik er maar geen snee bij krijg )
Hier heb ik er ook al moeite mee. Bukken is lastig en m'n rug is gauw pijnlijk. In bad gaat het soms wel makkelijker. Maar 'down under' doet mijn man. Lukt me zelf echt niet goed meer en hij vindt het prima. Ik vertrouw hem ook wel. Hij scheert zichzelf ook en snijdt zich nooit dus ach, wat kan er mis gaan.. En hij doet juist extra voorzichtig, vind ik wel lief. Gaan inderdaad dan op bed liggen. Handdoek eronder, bakje water erbij. Gaat goed. Althans, nog maar 2x gedaan maar dat ging toen prima.
Benen lukt bijna niet meer. Gelukkig heb ik blonde haartjes dus valt het niet zo op. Oksels gaat makkelijk. En tja, de rest... Op gevoel, want ik zie niks meer. Mijn vriend wil het best doen maar zolang ik het zelf nog op de tast kan doen en het ziet er nog redelijk uit, blijf ik het zelf doen. En anders mag hij met een spiegel in de douche komen staan. Haha! Het is beter dan niks denk ik maar...
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik die hele bikinilijn al een tijdje niet meer heb aangeraakt Manlief is daar ook minder blij mee hahaha Benen lukt nog wel, ik ga gewoon lekker zitten in de douche. Maar wij hebben ook een hele grote inloopdouche dus dat kan makkelijk. Vlak voor de bevalling laat ik het manlief gewoon doen.
hier oksels en benen gaat prima! zet mn benen op een krukje en dan scheer ik me van onder ook. zie wel helemaal niks dus alles op de tast haha. maar gewoon zoals altijd kaal lukt nog prima. en mn man vind het ook geen probleem om te doen mocht ik het vragen
Om van onder te scheren ga ik op de wc zitten, benen wijd en op de tast, hand spiegeltje erbij om af en toe ff te checken! Een een voordeel ff doortrekkenen de haartjes zijn foetsie! Bij mijn benen ga ik onder de douche op de grond zitten in een soort kleermakerszit zodat mijn buik er tussen valt en dan een beetje stunten om het een beetje netjes te krijgen. Wat ik ook wel doe is zitten onder de douche benen wijd en dan een been tegen de muur zetten, adem in houden en snel een paar halen scheren! Haha deed het zo bij mijn dochter en nu langzaam aan ook weer! Suc6
Scheren van mn benen lukt nog wel aardig, al begin ik wel te merken dat t bukken om erbij te kunnen wat lastiger gaat. De tip om je voet even op de badrand te zetten hou ik dan ook in mn achterhoofd Bikinilijn gaat nu helemaal op de tast. Heb vriendlief gevraagd om het te doen, maar die is bang dat ik dan eindig met een bloedlip.....
Ik heb me tot het einde toe geschoren, natuurlijk nogal op de tast maar vroeg dan aan mijn man of het goed was zie wel hoe het deze keer loopt!
benen en oksels gaat erg goed!maar down under doe ik op de tast en mijn mannetje checkt het welhij mag mij daar trouwens niet scheren....
Misschien is op bed met een handdoek wel eens te proberen Ik moet scheerschuim erbij hebben omdat het anders te geirriteert raakt, dus misschien een bakje water erbij en nog een paar extra handdoeken dan zou ik wel lekkerder liggen
Bij mijn dochter vond ik het heel belangrijk om de een of andere reden. En nu met bijna 3 maandjes zwangerschap heb ik al zoiets van "nahhh, moet het?". Hahaha..