Sint is net het land uit gewieberd, en ik ben alweer bezig met de kerstcadeaus Mijn man geeft al een tijdje aan dat hij graag een scheerapparaat wil hebben die je ook onder de douche kan gebruiken. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Iemand tips? Of een man die zich ook met zo'n apparaat onder de douche scheert? Zag wel zo'n nieuwe van Philips, maar 200 euro voor een scheerapparaat vind ik een beetje te gortig.
Ik had er een bij bol.com gekocht voor mijn man, 70euro... bol.com | Philips Scheerapparaat AT750/16, Philips | Elektronica Mijn man is er echt superblij mee en werkt super!
Ik dacht dat mijn vriend deze heeft: Philips - SensoTouch Elektrisch scheerapparaat Antisliphandvat - RQ1160/21 - SensoTouch - Scheerapparaten - Persoonlijke verzorging hij kost ongeveer 150 en heeft een groot deel daarvan met verjaardagsgeld betaald. Hij is er erg tevreden over.
mijn man heeft ook zo'n sensotouch van philps, via bol.com, was onder de 100,-. is er wel tevreden over, maar vind dat t te lang duurt soms, en dan gaat scheren met mesje sneller zegt ie, ik ben van mening dat hij ook vaker moet scheren, dan is t eenvoudiger.
hihih ik zet die dingen in elkaar op mijn werk de senso touch 1150,1160 en 1180. deze types kunnen allemaal onder de douche. er is ook net een nieuw type op de markt zal zo even zoeken. deze zijn in verschillende uitvoeringen te krijgen en dus ook in verschillende prijsklassen.
op het gebied van droogscheren is philips de koploper wat betreft de nieuwe technieken en ook het gladst scheren. dus wat dat betreft zijn de apparaten erg goed. het scheren met een scheerapparaat is niet te vergelijken met glad scheren. je moet bij gebruik van een scheerapparaat veel vaker scheren. te lange haren zijn niet bevorderlijk voor het apparaat. het kan wel maar je bent lang bezig en je moe vaker nieuwe messen hebben. het is verstandig om het apparaat na elke scheerbeurt onder de kraan of onder de douche af te spelen door de scheerunit eraf te halen. en de kraan erop zetten. de units van de senso touch 1150, 1160 en 1180 zijn los te koop dus botte mesjes zijn makkelijk te vervangen. pff ja nog meer tips. kijk naar je budget en er is wel een apparaat te vinden die daar bij pas. het verschil in prijs zit hem vaak in de duurzaamheid van de batterij en een duurder type geeft precies aan hoeveel batterij er nog in zit en de goedkope alleen leeg of vol bijvoorbeeld. ook kan het zijn dat er verschil zit in messen maar dat is niet bij elk type. de messen van de goedkopere types zijn allemaal gelijk de apparaten boven de 150 euro zijn vaak voorzien van duurdere messen
150? je hebt ze wel goedkoper, 116,95 zag ik hem maar wij hebben een andere maar ook een sensotouch voor 79,95 hebben wij hem voor gekocht..(expert aanbieding) en hij werkt goed hoor, onder de douche ideaal. ik heb hier toen ook een topic geopend over een goede scheerapparaat voor onder de douche! welke gebruikt hij nou? want ze zeggen wel als je eenmaal braun gewend bent, je ndaar niet vanaf moet wijken aangezien die weer anders scheert dan een phillips (en andersom)...
Mijn lief scheert zich meestal onder de douche, maar dan gewoon met een gilette scheermesje. Wordt toch het lekkerst glad.
ja dat denk ik ook wel, alleen kan deze man niet met die dingen overweg en hij wil snel snel snel zo glad wordt het idd niet maar beter als die geitensik
weet niet waar jij hem dan gekocht heb en wanneer en met of zonder korting maar bol.com heeft op dit moment de goedkoopste apparaat van de senso touch 1160 de goedkoopste de 1150 (de blauwe) die zag in laatst wel in een foldertje staan voor 80 euro maar weet zo even niet meer waar
Philips RQ 1160 Senso Touch specificaties - scheerapparaat op VERGELIJK.NL Philips RQ 1160 Senso Touch specificaties - scheerapparaat op VERGELIJK.NL deze is het toch!?
Bedankt dames! Scheren met een mesje vindt hij verschrikkelijk, dus wellicht is een scheerapparaat fijner ofzo.
dit is idd de 1160 zelfde als die eerder genoemd werd voor 150 euro. hij is hier idd goedkoper. staat ook bij dat hij afgeprijsd is van 149 naar 118. maar kom je nog steeds niet op 80 euro. denk dat jij dan de blauwe gezien hebt die is goedkoper.
kan dan goed zijn dat dit fijner is met name als hij het niet erg vind om dagelijks te moeten scheren.
lees: 150? je hebt ze wel goedkoper, 116,95 zag ik hem maar wij hebben een andere maar ook een sensotouch voor 79,95 Ik bedoelde ook een andere maar heet ook sensotouch, de blauwe ja maargoed ze heeft nu aardig lijstje met apparaten die ze kan bekijken. Ik twijfelde toen ook tussen de sensotouch en die nieuwe
kan me daar wel wat bij voorstellen. weet ook niet precies wat daar de verschillen in zijn aangezien ik alleen met de sensotouch werk. heb wel een tijdje op een afdeling van het anderen apparaat gewerkt en daar valt me vooral op dat er veel verschillende uitvoeringen daarvan zijn. van goedkoop tot dure apparaten. dus voor ieder iets wils. de sensotouch is in verhouding dan nog een prijzig apparaat maar wel goed. sensotouch is een beetje de tussenweg. er is nog een ander type maar daar liggen de prijzen zeker boven de 150 tot wel 300 euro of duurder