Ik ben echt een leek op dit gebied, ik kreeg een USB stick en er werd gezegd dat ik daar mijn foto´s op kon zetten ivm veiligheid mocht pc crashen. Ik moest de USB stick in de pc zetten en dan de foto´s overgooien. Nou,....de USB stick zit in de pc dus ik ga naar een map met foto´s maar ik zie nergens iets staan waarmee ik het naar die USB gaan verslepen. Wie kan mij helpen? ik begrijp er niets van !!
je opent de map met foto's en je opent de map van de usb stick. Selecteert de foto's - kopieren - plakken...
ha silvana, Wat je kunt doen is in je map met foto;s gaan staan met de muis. selecteer alle foto's die je wilt overzetten en kopieer deze. ga dan naar "mijn computer" en kijk of daar een icoontje tussenstaat wat zegt: USB of mass storage device of iets dergelijks. dit moet een icoontje zijn dat er tussen staat net als je cd/dvd speler. ga naar de map van je usb stick en plakken maar. nu begint hij als het goed is met het kopieren van je bestanden. succes!
En nooit de USB stick zomaar uit de pc trekken als je klaar bent Je moet hem telkens afsluiten bij apparaatbeheer, doe je dit niet en trek je hem er zomaar uit, dan kun je op een keer alles kwijt zijn wat erop staat