oke ik ben zwanger maar dit is heul extreem . ik lig op de bank heb 2 paar sokken aan een vest aan een fleece deken over mij heen.daarover een dekbed een kruik erbij en verwarming staat te loeien het is nu 22 graden in huis. en nog heb ik het steenkoud!! hoe ga ik het warm krijgen???
Ben je ziek? Zo klinkt het namelijk wel... Niet helemaal normaal.... Tja wat kun je eraan doen? Nog een fleecedeken en een deken?
Eerst even in je bikini in de sneeuw gaan liggen en dan weer naar binnen. Dan is 't binnen ineens heerlijk warm .
nee ben niet ziek ik heb het al dagen! (als het niet langer is) normaal loop ik echt in hempjes nu. maar sinds ik zwanger ben brrrrrr
Warm bad nemen, warme thee of chocolademelk drinken, een elektrische deken aanschaffen (en gebruiken ), warme schoenen aan (ik heb met sokken ook koude voeten, maar sinds ik goed gevoerde schoenen heb, die ik vaak ook binnen draag, heb ik daar geen last meer van). Hier trouwens het omgekeerd gehad tijdens en na de zwangerschap: ik had het altijd koud en sinds mijn zwangerschap heb ik het juist meestal warm...
Heb je een bad? Want meestal werkt dat goed. Ook een goede warme douche. Want nog meer aan doen heeft geen zin. Ik heb dat ook wel eens en je kan dan wel in bed gaan liggen met truien en broeken maar het heeft geen zin. Een bad en daarna naar bed werkt altijd.
Als warm worden aan de buitenkant niet lukt, moet je t aan de binnenkant proberen. Dus warme drankjes.
warme douche nemen en meteen onder de wol kruipen, liefst met manlief samen gegarandeerd dat je t dan warm krijgt
warm eten en drinken inderdaad... als je het lust en er nog trek in hebt: Iets van warme pap ofzo... havermout, griesmeel, custard... maar ik herken het zo bij de zwangerschap van de 1e.. brrr...
Ik ken dat,al ben ik niet zwanger en nooit zwanger geweest. Echte innerlijke kou,je kunt er eigenlijk niets tegendoen. Het zit gewoon in je lijf als het ware. Probeer voldoende nachtrust te krijgen en goed te eten. Succes!
You are not alone...!!! Meis, ik leef met je mee! Vreselijk ja, die kou is vreselijk, alsof je onwijs ziek bent. De kou zit echt tot op je bot, brrrr.. Bij mij hielp alleen een hele warme douche! Sinds ik 13 weken zwanger ben, heb ik er geen last meer van. Even nog volhouden. Ik werd er echt strontsjaggie van... die kou, misselijkheid, vermoeidheid. Geen zak aan Nu beginnen de leuke weken! de eerste 3 maanden sla ik liever over. Voel me dan meer ziek dan zwanger. Maarja, het hoort erbij
Bewegen! Hoe stiller je blijft liggen, hoe kouder je het krijgt. Toevallig al last van nesteldrang? Kan je lekker gaan schoonmaken
Ik heb het altijd koud als ik vermoeid ben (te weinig slaap) of als ik net gegeten heb. Misschien zijn één van deze dingen ook voor jou van toepassing? Dan weet je dat het van tijdelijke aard is. Af en toe zie ik van die sloffen waar je een zakje uit kan halen en dat in de magnetron kan doen. Misschien een idee?
Ik ben niet zwanger, maar mijn tenen vallen er ook bijna af....en ik heb 4 paar sokken en een paar uggs aan
Ik lees ook even mee ! Ben nog niet zwanger dat weet ik over een paar dagen Vannacht had ik zo koud nog even en ik trilde letterlijk uit bed , heb dit erop liggen: 2 Dikke Dekbedden en een fleece deken en had een lange pyjama aan. Warm drinken helpt hier niet echt Een warme douche helpt voor even en daarna tril ik nog weg hihi.