Leuk zwembad omgeving den haag

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wie weet er een leuk zwembad in de omgeving den haag waar wij ook met ons zoontje kunnen zwemmen?

( De zwembaden hier zijn of niet leuk of te koud voor sandro )

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    aquapark het keerpunt in zoetermeer is absoluut voor kindjes het leukst in de omgeving

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ook voor mijn zoontje van 4 mnd? hihi

Gaat me er eigenlijk meer om dat hij er kan zwemmen. Hier heb je dus alleen het zuiderpark maar dat vind ik echt geen leuk zwembad:) En de waterthor maar die is echt klein en vind t daar zelf al koud laat staan voor sandro

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Je hebt in zoetermeer 4 baden, 1 voor echt hele kleintje met maar een paar cm maar wel wat speeldingetjes, 1 iets dieper (bij mijn dochter van 3 tot haar knieen denk ik) met 3 glijbanen en allerlei spuittoestellen, 1 diepbad met een grote glijbaan en een "wildwaterbaan" en nog een wedstrijd bad. verder nog 2 bubbelbaden.
    De boetzelaer (monster)heeft ook wel een leuk poedelbadje maar wel heel klein

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Overigens heb je in de boetzalaer op doordeweekse ochtenden (ik ging op dinsdag, weet niet welke dagen precies nog meer) ouder en kind zwemles. Erg leuk om te doen en het water lekker extra verwarmd!

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

En dan misschien nog een stomme vraag

Maar als ik zo'n zwembandje heb speciaal voor een baby kun je dan ook in het wat grotere warm waterbad zwemmen? Dus niet het pierenbadje?

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat is toch pas vanaf 6 mnd?:) Of is het daar al eerder?

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Ja hoor dat kan.
    Op zondagochtend volgens mij van 10 tot 1 is in zoetermeer gezinszwemmen, heb je niet zo'n last van "jeugd"
    Oei... dat durf ik niet te zeggen vanaf hoe oud het babyzwemmen is :)
    Hou er overigens wel rekening mee dat in de meeste zwembaden zwemluiers verplicht zijn.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.875
    113
    De Schilp in Rijswijk? Ik weet het niet hoor, misschien hebben die ook wel dagen waarop de zwembaden extra verwarmd zijn. Ben er wel eens wezen zwemmen, maar nog voor ik zelf kinderen had, dus niet zo goed opgelet of het echt leuk is voor baby's.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja Zwemluiers heb ik al haha wil zo graag zwemmen maar die zwembaden hier brrr...

Heb zelf zwangerschapszwemmen gedaan in het zuiderpark maar vond het zwembad niet echt wat.

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Wij hebben alle zwembaden in den haag en westland weleens gehad maar ik blijf erbij dat ik zoetermeer het leukst vind.
    Alhoewel je kindje met 4 maanden overal wel blij mee zal zijn omdat ie alleen maar lekker rond wil dobberen ;)

12. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    de schilp vind k echt een.. laten we zeggen niet fijn zwembad voor de kleintjes.. druk aangezien de meeste mensen in een bad gepropt zijn omdat ze verderop aan t lessen zijn... en gezamenlijke kleedkamers.. dus ook maar 1 aankleedkussen per kleedhok (denk aan zo een kleedkamer die je vroeger op school had)

ik zou lekker naar het keerpunt gaan daar mogen de kleintjes ook mee in een ring lekker met papa of mama door de stroming bubbelbaden enz...

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Waar is het keerpunt?

En idd de schilp brrrr vind t ook een vies bad hihi.

@ Sidmik idd als die kleintjes maar kunnen dobbelen dat is ook zo.

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    het keerpunt is dus in zoetermeer.
    Het zit bij de silverdome en de dutch water baan. Weet niet of je dat kent?

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja Silverdome ken ik wel.

En als we gaan dan zorg ik wel ff voor een routeplanner haha

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.875
    113
    Haha, ja, ik ben er ook maar 1 keer geweest, was wel druk toen, maar dacht dat dat toeval was, niet dus.

17. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Zwembad 't Wedde in Voorschoten is ook goed te doen vanuit Den Haag denk ik. Hier kun je op donderdagochtend babyzwemmen (vanaf 4 mnd, dus kan al) en er zijn speciale familiezwemtijden. Op die tijden worden er geen groepen oudere kinderen zonder begeleiding toegelaten.
    Ze hebben een flink kleuterbad wat fijn van temperatuur is en ook nog zo'n heeeel ondiep badje met allemaal speeltjes enzo.

18. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Zoiets ook in zwembad de fluit in Leidschendam. Op zondag is het familie zwemmen en mogen er geen groepen in. Het water is dan ook iets warmer. Op dinsdagochtend is het babyzwemmen.

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Keerpunt is inderdaad erg leuk. Volgens mij De Veur en De Driesprong in Zoetermeer ook, maar daar ben ik zelf nooit geweest.

20. Skye

Skye Niet meer actief

Ik ga altijd in zwembad de Fluit in Leidschendam, of het sterrenbad in wassenaar!! Sterrenbad in wassenaar is vernieuwd, was toen altijd lekker warm, volgens mij nu nog wel!!
    de Fluit is ook wel redelijk warm en daar mag je gewoon met je kinderwagen het zwemgedeelte in rijden en daar zijn dan aankleedkussens. Je kinderwagen parkeer je vervolgens bij het terrasje (aan het zwembad). dat is wel echt ideaal met zo'n kleintje!!

Deel Deze Pagina