Ik zit met een dilemma. Mn mannetje is 15 maanden en loopt sinds een week. Nu heeft hij stoere stappers voor in de kinderwagen (om gewoon mooi te zijn) en schoentjes met zachte zooltjes maar die kan hij buiten natuurlijk niet aan. Ik wil een paar goede schoenen waar hij buiten op kan lopen (thuis geen schoenen heb gelezen dat dat beter is) Maar in de schoenenzaak ben ik bijna flauw gevallen van de prijzen. We hebben nu eenmaal het budget niet voor zulke prijzen. Maar ik wil hem wel goede schoenen aangeven. Heeft iemand tips hoe ik dit aan kan pakken of een goedkoper alternatief? Ik heb al zitten googlen maar kom er niet uit
Je kunt sowieso naar Van Haren, Bristol of de Schoenenreus gaan, daar vallen de prijzen reuze mee. Daarnaast zou ik pas voor echt stevige stappers gaan kijken als je kindje al iets langer kan lopen. Aangeraden wordt om dit pas met 3 maanden echt los lopen te gaan doen. Ik zou dus nu nog voor redelijk flexibele schoentjes gaan kijken en over een maandje of 2 voor stevige stappers Leuk kerstcadeautje meteen
Ik ben zelf afgelopen weekend op zoek gegaan naar betaalbare loopschoentjes en helaas niet geslaagd. De goedkopere zaken hadden wel wat staan, maar die schoenen waren qua materiaal allemaal zo stug dat ik ze niet eens aankreeg. Dus ik heb gisteren toch maar schoenen gekocht in een betere zaak, waar ze ook fatsoenlijk zijn voeten hebben opgemeten. Toen bleek hij toch een andere maat te hebben dan ik dacht. Hij heeft nu schoenen van Bardossa, niet goedkoop, maar volgens mij zitten ze superfijn en, heel belangrijk, ze gaan makkelijk aan!
Bij de Dolcis hebben ze alweer wat aanbiedingen. Zo hebben ze een soepel schoentje in het blauw maar die gaan tot maat 22. Je kan op de site alvast even voorkijken
Dr Visser van Scapino. Goede schoentjes voor een (redelijk) betaalbare prijs. Mn meiske heeft ook haar eerste loopschoentjes ervan en ze stapt er vrolijk op los (ze is ook 15 mnd)
Wij hebben de eerste schoenen van mn moeder gekregen.. Onze keus is op ecco gevallen.. 60euro.. We waren eerst naar Scapino geweest, maar gingen daar dus wel mooi naar een verkeerde maat kijken..( te klein...) Voor maatadvies zou ik ( en ga ik ook later) eerst langs een goede schoenenzaak en ga dan op zoek naar schoenen die in een lagere prijsklasse vallen.. Kans dat dat Dr. Visser's worden is wel groot..