Ik heb de afgelopen 3 4 dagen echt super last van lucht in me buik zo nu en dan wat krampjes maar ja dat hoort ook allemaal bij me darmklachten.. alleen heb ik ineens dat ik scheetjes laat en ze zijn niet de vriendelijkste die je stiekem bij de super nog kan laten schieten hahaha sorry hoor maar kent iemand dit fenomeen of zit ik mezelf weer vanalles aan te praten?
Volgens mij is het hormoon wat onder andere je ongi opwekt ook het hormoon wat tegelijkertijd je darmen wat stil kan leggen. Obstipatie is dus iets wat vlak voor een ongesteldheid vaker voorkomt. Dit kan dus te maken hebben met je ongegeneerde scheten-laten, maar ik weet het niet helemaal precies. Volgens mij is het darmen-gevoel ook een van de vele zwangerschapssymptomen. Maar nog 3 dagen, dan kun je gewoon testen
Ik las het onderwerp en ik dacht daar heb ik ook last van. Het is echt niet heel sexy haha. Ben benieuwd. Weet je wat ik ook heel erg verwarrend vind? Is dat de symtomen voor een zwangerschap nagenoeg dezelfde zijn als voordat je ongesteld word.
Ik heb ook last van enorme lucht in mijn buik.. Je hoort het zelf soms borrelen aan de buitenkant.. Idd soms erg vervelend.
Ik heb het helaas ook... Gelukkig ben ik veel thuis en gelukkig veel alleen Ik moet wel zeggen dat het vaak wel oplucht... Ik hoop alleen dat als ik straks die 5 dagen in het ziekenhuis lig dat het dan over is... ;-(
hee dames hahah ik heb dit ook echt niet normaal, altijd als ik ongesteld word moet ik mega erge scheetjes laten!