lieve meiden ik ben petra 42 jaar met inmiddels een hele lieve man, en een schat van een zoon van 12 jaar oud.toen ik zwanger werd van mijn zoon had mijn ex er ineens geen zin meer in. na drie maanden zwangerschap overleed mijn vader toch ben ik overal doorheen gekomen bijna 7 jaar lang ben ik alleen geweest met mijn kleine knul, gelukkig had ik wel een lieve moeder (vorig jaar december ook overleden)waar ik heel veel tijd mee doorbracht (omdat ook zij eenzaam was) en die op steenworp afstand van mijn huis woonde, haha mijn kleine had erg veel last van buikkrampjes en huilde dan aan 1 stuk door ik kreeg hem dan niet altijd stil en belde dan in paniek mijn ma op.binnen 5 minuten stond ze voor mijn deur, pakte mijn kleine beet begon hun liedje te zingen en het kleine mormel was stil . afijn wat ik wil zeggen is dat het niet zo moeilijk is als dat het lijkt, maak een leuke facebook account aan en zoek meiden die ook mama zijn en alleen( of niet alleen) in de buurt die een keer samen willen gaan shoppen of koffie drinken whatever. zoek een leuke hobby naaien/breien/kleien/tekenen/schilderen/boek schrijven. echt het went, enne we zijn niet voor niets het sterke geslacht he (trouwens nu 6w 4d zwanger van de 2de, spannend)