Hoe is het nu bij jou Vie? Hier even lekker een paar dagen rust. Hij is er namelijk niet en komt zondagavond pas weer terug. Heerlijk de ruimte samen met mn kindjes!
Lekker! Hier nog steeds onduidelijk. Tenminste, hij hoopt nog nieuwe inzichten te krijgen tijdens zijn individuele sessie en het lezen van het boek. Anders is het einde verhaal zoals het er nu voor staat...
Dankjewel! Ga er niet vanuit dat het nog goed komt eigenlijk... Bizar hoor, had dit twee maanden geleden nog niet kunnen voorspellen!
Nog even over dat verhuizen naar een andere plaats, je geeft aan dat je dit goed vind. Maar hou je wel rekening met vakanties, ziek zijn van kinderen, als jij belangrijke afspraken hebt etc. Wij hebben afgesproken dat we niet te ver van elkaar gaan wonen zolang de kinderen klein zijn. Wat als je kinderen een week ziek bijvoorbeeld, dan komt wel alles op jou neer en misschien zit je wel met je werk. Mijn ex man en ik wonen in dezelfde woonplaats, en dat is toch wel heel makkelijk hoor. Als ik bijv een tandarts afspraak heb gaan de jongens even naar hem toe. Zijn wel punten die belangrijk zijn vind ik persoonlijk. Probeer met elk punt te denken vanuit het belang van je kinderen. Wij hebben destijds een mediator gehad, ik heb zelf alles uitgezocht. Alleen voor de kinderen hadden wij hem nodig, we wouden destijds alles helemaal goed vast laten leggen voor de kinderen. Sterkte toegewenst, en als jullie vragen heb stel ze dan
Ik hoor je hoor Jada! Maar ik ga hem niet dwingen. Dat gaat anders heel vervelend worden en dat is ook niet goed voor de kinderen. Op dit moment heb ik geen werk. Hopelijk wel snel! Gelukkig heb ik een familie die altijd wil(en kan) inspringen indien nodig. Ik vind het ook niet ideaal en had het graag anders gezien voor mn kinderen.
Jammer is een understatement haha! Maar goed het is niet anders, als hij dit in zijn kop heeft krijg ik hem er toch niet meer vanaf. Alles wat ik heb geprobeerd is niet goed. Als het gevoel weg is, is het lastig terug te krijgen. Bovendien heeft hij mij inmiddels ook wel dusdanig gekwetst dat het voor mij ook moeilijk is het goede in hem te blijven zien. Je kunt hem inderdaad niet dwingen om hier te blijven. Je redt het vast met hulp uit de omgeving! Ik heb ook geen werk dus ben ook hard op zoek nu. Ze laten je lekker in de kou staan zo he... Vind ik nog het ergste. Dat je zo makkelijk je gezin opgeeft!
ah wat verdrietig Vie Hier is het ook allemaal niet zo fijn. Gisteren erachter gekomen dat hij met een ander rommelt... dat is behoorlijk pijnlijk, maar lag wel in de lijn der verwachting. Ik wil echt vaart zetten achter dit hele proces.. wil er zo snel mogelijk vanaf zijn.. voor mij en vooral voor de kindjes rust creëren. Jij hebt 1 kindje toch?
Geen idee, het erge is dat ik t hem heb gevraagd en hij alles ontkende. Tja.. liegen is iets waar ik slecht tegen kan. Daar voel ik niets dan minachting voor. Was hij eerlijk geweest dan was het pijnlijk geweest maar wel eerlijk. Denk dat zij de reden is dat hij de stekker er definitief uitgetrokken heeft. Ah nog zo jong.... misschien maar beter. Mijn kindjes zijn 6 en 9 en die maken alles heel bewust mee en dat is best pijnlijk.
Geloof ik, heel moeilijk voor kinderen! Maar voor peuters schijnt t toch ook wel veel invloed op de hechting ed te hebben. We doen im ieder geval ons best om de schade te beperken! Ik zou dan ook denken dat zij de reden is, zal ook best! Verhuist hij daarom ook naar het westen? Heel stom dat hij gelogen heeft inderdaad.
Hoe is het bij jou Vie? Hier is het helemaal ruk... zoveel leugens enzo, geheim leven dat hij heeft. Al meer dan een jaar lang , plus een affaire met een getrouwde vrouw met jonge kinderen. T is zo triest.... nu dat ik er achter ben gekomen kan er opeens wel gecommuniceerd worden. Ben zo in en in verdrietig.
Och lieve dames een hele dikke knuffel voor jullie, jullie komen er wel!! top dat jullie zo gevochten hebben!! Sterkte nog!!
Jeetje, wat een rotstreek zeg! En dan nog met een getrouwde vrouw ook. Gaat zij ook bij haar man weg? Snap dat je heel verdrietig bent! Hier is hij gisteren vertrokken... Het is nog niet echt doorgedrongen denk ik. Niet echt verdrietig ofzo. Heel gek. Vandaag als een gek gaan poetsen! Goede therapie.
Ik heb geen idee wat zij gaat doen. Van hem ook niet trouwens. Die van mij woonde nog grotendeels hier. Wilde niet echt weg. Afgelopen vrijdag heb ik z'n spullen ingepakt en hem verteld dat hij hier niet meer kan wonen. Ik ben vandaag een blog begonnen. Wat een heerlijke uitlaatklep is dat. Hij vroeg me of hij woensdag nog eens mocht komen praten . Bijna een jaar lang heb ik getracht hem aan het praten te krijgen en lukte het niet. Nu wil hij wel. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft. Zal best ff wennen zijn voor je meis. Dikke knuffel!
Pinguin, vie, hoe gaat het met jullie dames? Heb even alle pagina's gelezen en vind het zo triest voor jullie wees sterk mama's! Jullie komen er wel! Hoop dat alles goed komt. *Knuffel*