Klaar voor de sneeuw? ;-)

Discussie in 'De lounge' gestart door Felice, 5 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.552
    7.367
    113
    Als we de weersverwachtingen mogen geloven zitten we hier in het noorden vanaf aankomend weekend zo'n beetje ingesneeuwd.
    Heb zoiets van, eerst maar eens zien ...
    Probeerde de kids ook al wat te temperen, maar die hadden het natuurlijk ook al gehoord en zijn mega enthousiast :roflmao:

    Maar zat zelf even te kijken voor snowboots (heb nog wel een paar hoor, maar wou een keer een paar nieuwe), echt alleen nog maar hele dure, heel veel uitverkocht, kijk je verder, handschoenen meeste maten uitverkocht, op Facebook vlogen de sleeën je om de oren, zijn we na wc papier nu over op sneeuw en ijs artikelen om te hamsteren? :D

    Dus eh, zijn jullie klaar voor de sneeuw? :p
    Heb voor de kids toch maar alvast even de skibroeken, dikke wanten en snowboots opgezocht, en voor mezelf ook muts, dikke handschoenen etc :oops:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.329
    842
    113
    Ik heb alleen voor de kleinste snowboots. De andere doen gewoon paar dikke warme sokken in hun laarzen. Skibroeken doen we ook niet aan. Voor de kleinste wel een skipak. Vanaf 4 doen ze bij mij gewoon wat meer kleren aan. :roflmao: ze zijn niet van suiker denk ik dan. De slee moeten we nog even zoeken in de schuur.
     
    GossipGirlxoxo en linkiepinkie vinden dit leuk.
  3. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.294
    925
    113
    Vrouw
    Ja ik ben er ook klaar voor! Gisteren nog gauw een paar snowboots voor mn dochter gekocht. Heb er zin in!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.542
    3.775
    113
    Overijssel
    Ha,ha! Wij wonen in het oosten. Snowboots koop ik altijd van te voren als we ze hebben op mijn werk ( aldi) en heb ze altijd in de goede maat in huis. Zijn maar een tientje dus als ik een miskoop heb dan geeft het niet.
    We hebben een plastic slee maar heb mijn pa geappt en die heeft onze oude houten slee nog van zolder weten te plukken :D
    Vanmiddag rijd ik even naar een naastgelegen stadje om via marktplaats voor 5 euro toch maar een skibroekje te halen. Zoon is net 7 dus wel lekker warm als hij buiten wil spelen.
    Dus nu moet het gaan sneeuwen!
    Wij zijn er klaar voor!
    Veel plezier iedereen!:thumup:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.119
    4.333
    113
    Home
    Slee en schaatsen hebben we
    Snowboots niet dan maar extra dikke sokken en laarzen aan
    En hopelijk komt er echt sneeuw en niet net als de vorige berichtgeving 2 vlokken
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Hier nog snel via de kringloop een slee op de kop getikt dus we zijn er klaar voor! Helemaal zin in. Ik heb alleen geen ski kleding aangeschaft voor die week kou dus hopelijk bevriezen we niet :roflmao:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Martini

    Martini Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.069
    613
    113
    Via MP voor allebei een skibroek op halen vandaag.
    Snowboots had ik voor beiden nog in de goede maat en sjaals, mutsen en handschoenen ook voldoende.
    De houten slee moet nog even van zolder, dus we zijn er wat dat betreft klaar voor.

    De boodschappen ga ik morgen vroeg doen.

    Het enige is eigenlijk dat ik de winterbanden er niet onder heb zitten en dat als het echt zou gaan vriezen, we geen schaatsen hebben.

    Ach, voor hetzelfde geld valt er amper wat inderdaad...
     
  8. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.552
    7.367
    113
    Ik hoop nu stiekem ook wel op wat meer, vooral voor de kinderen.
    Als je zelf de weg op moet (komt soms toch nog voor ondanks dat we bijna altijd thuis zijn) vind ik dan weer wat minder.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.800
    6.968
    113
    Vrouw
    Jazeker! Gister nog snel 3 paar snowboots en 2 skipakken gekocht! Alles tweedehands en was nog geen €20 totaal kwijt :) Dus iedereen heeft nu boots en een pak, slee staat op zolder en heb voor mezelf ook maar ff boots van een kennis overgenomen :D Nu maar hopen dat er werkelijk een serieuze lag valt:roflmao:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.552
    7.367
    113
    Snap ik :roflmao::roflmao:
     
  11. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Mijn vriend strooit en ze verwachten minimaal 30u achter elkaar te moeten strooien, dus geloof wel dat er wat aan komt ja :D

    Ik heb een skipak, slee, en vandaag komen nog schaatsen binnen. :thumup:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.936
    15.245
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb er geen bal zin in. Als het er net ligt vind ik het wel mooi maar verder wordt het al snel een vieze zooi. Voor de kinderen ook geen snowboots in huis. Alle winkels zijn dicht ;)
    Voor de jongste wel leuk om met de slee naar buiten te gaan en ik denk dat de hond het ook wel mooi zal vinden. Die is gebouwd op de kou, hoe kouder hoe beter. We gaan het zien maar ik word er niet heel happy van.
     
  13. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik heb er zin in!!

    Net nog wel even mutsen besteld voor mezelf en de kinderen, normaal hebben we die nooit op, maar nu wordt het (misschien) wel heel koud.

    Slee, schaatsen, handschoenen en skisokken/gevoerde laarzen hebben we nog.
     
  14. Jottie

    Jottie Fanatiek lid

    17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Ik ben benieuwd...woon in Groningen, en ze verwacht er nogal wat hier:D
     
  15. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    Ik heb geen slee! En ben me helemaal suf aan het zoeken en bellen maar nergens meer te verkrijgen. Alleen op mp voor 300 euro hahaha
     
  16. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.872
    13.038
    113
    Vrouw
    Op Facebook is het hier inderdaad ook een gekkenhuis qua vraag naar winterkleding.
    Gelukkig hebben wij standaard voor elk kind 2 skipakken en snowboots in huis, dus dat scheelt momenteel heel wat zorgen. Daarnaast hebben we een houten slee en van die kont sleetjes.
    Dus wij hebben er zin in! Lekker sleeën, sneeuwpoppen maken, sneeuwballen gevecht, sneeuw Engels maken, genieten van het mooie landschap en gek doen met de hond in de sneeuw.
    Kan het alvast beginnen met sneeuwen? :D
     
  17. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.872
    13.038
    113
    Vrouw
    Hier bij de intratuin, welkoop en praxis. Kwestie van bellen en 4 uur later ophalen, aldus hun advertenties.
     
  18. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    allemaal niet mogelijk, doordat er geen voorraad is of doordat je het niet kan komen ophalen.
     
  19. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.380
    6.921
    113
    Vrouw
    Ik heb nachtdienst van zaterdag op zondag en ik moet zondagochtend dus 30 km naar huis rijden.. Ik kijk er niet zo naar uit om eerlijk te zijn :rolleyes:

    Maar de dagen daarna ben ik vrij dus als het dan nog blijft sneeuwen vind ik het wel leuk, dan hoef/ mag ik toch nergens naar toe ;)
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  20. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Haha inderdaad! Alles wat ik voorbij zie komen gaat over snowboots, sleeën etc!

    Ik vind het wel leuk sneeuw op de verjaardag van m'n zoon! Vier jaar geleden lag er kort na zijn geboorte ook sneeuw.
    Hij kan in ieder geval niet wachten tot er sneeuw ligt en zijn broers ook niet haha
     
    Cin85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina