Scheiden en nu ?!

Discussie in 'De lounge' gestart door HappyC, 14 feb 2021.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.654
    33.005
    113
    Klopt. En ik wil ook niet suggereren dat iedereen die in deze situatie zit, meteen bij mij zal eindigen. Maar als het verschil zo groot is tussen mensen waar ze zitten in hun gevoel, gaan bij mij bellen rinkelen. Maar dat hoeft niet te betekenen dat het meteen de kant op gaat die ik zei.

    OT:
    TS, tik eens ‘Tears de breuklijn’ in op YouTube. Dat is een mooi maar confronterend filmpje. Misschien dat je vrienden dit ook kunnen bekijken?
     
    Syane vindt dit leuk.
  2. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    736
    1.503
    93
    Het heeft hier anders ontzettend geholpen en het heeft ervoor gezorgd dat mijn ex onderscheid kan maken tussen mijn belang en het belang van de kinderen. Na of tijdens een scheiding verdwijnt vaak genoeg de loyaliteit richting de andere ouder, maar de loyaliteit naar de kinderen toe blijft vaak wel bestaan. Mensen willen ook niet als “het sukkeltje” die alles doet voor zijn ex overkomen. Het heeft mijn ex geholpen om te leren dat zijn “boosheid” naar mij kan bestaan naast zijn wil om het beste te willen voor de kinderen. (“Voor mijn ex heb ik niks over, voor mijn kinderen heb ik alles over”) hij heeft zelf ook vaak genoeg benoemd: ik doe dit niet voor jou, maar voor de kinderen.
     
    Syane vindt dit leuk.
  3. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Heb je even een pb gestuurd
     
  4. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik ken er gelukkig best wel wat die er via maatschapelijk werk zijn uitgekomen ;) zelfs met types zoals mijn ex. Hier wilde ik het met maatschappelijk werk oplossen maar op dat voorstel kreeg ik een advocaat en rechtszaak aan mijn broek. Hij weigerde maatschappelijk werk maar wilde wel dat het balletje doorrolde naar jullie (er vanuitgaande dat hij daar met zijn praatjes alles voor elkaar kreeg, is lang gelukt vind ik persoonlijk tot er doorheen geprikt werd) maar hij is daar bewust op uitgeweest want op die manier had hij, in zijn ogen, controle over mij en wat ik deed. Dat alle plannen van aanpak gericht waren op zijn nalatigheden deed daar niks aan af overigens.
     

Deel Deze Pagina