na bijna 4 jaar einde relatie.

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by zonnetje1991, Jun 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetje1991

zonnetje1991 Actief lid

Apr 16, 2013
    145
    0
    16
    Female
    moeder en huishoudelijk hulp
    Hoi meiden,

bijna 3 weken geleden ben ik uit veiligheid van mezelf en de meiden bij mijn ex weg gegaan. nu blijkt het dat hij al een einige tijd een relatie heeft met een ander meisje met kids. Niet dat het mijn wat intreseert. Maar nu is het volgende. Ze hebben alle 3 de achternaam van hun vader. Echter sta ik al vanaf het begin er alleen voor kwa verzoring en opvoeding. Vader was nooit thuis en bleef soms nachten weg. ze hebben dus eigelijk geen persoonlijke band met hun vader. Even eens heeft hij adhd/ppdnos/zwaar alcohol gebruik en een drugs verleden. in de tussen tijd dat ik weg ben (bijna 3weken) heeft hij maar 3 keer naar zijn dochters gevraagt. De oudste zou hij vrijdag bellen maar dat heeft hij nog steeds niet gedaan. Ook heeft hij het aflaten weten met vaderdag (hij zou dan naar ons komen) omdat ze vriendin belangrijker voor hem is. Hij eist wel dat hij recht heeft om de oudste 2x per maand bij hem te hebben alleen zie ik dit totaal niet zitten aangezien hij een alcohol probleem heeft en ook alcohol drinkt als de kinderen wakker zijn en hij is keer thuis was. Toen ik daar nog woonde heb ik regelmatig klappen moeten vangen omdat meneer dan teveel gedronken had. Ook als de tweeling huilde moesten ze maar hun bek houden en gaan slapen en als de oudste maar 1keer voor ze voeten liep moest ze al oprotten (om het netjes te zeggen). Ik vertrouw hem dus totaal niet met de meiden en afspraken komt hij niet na die er gezamelijk gemaakt zijn.

Hoe denken jullie hier over en wat zouden jullie doen?
    Xx

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik zou hulp zoeken.
    Maatschappelijk werk/ een advocaat/ juridisch loket kunnen je vast goed op weg helpen.

Sterkte meid.

Oh en ik zou hem alleen onder toezicht zijn kids laten zien.

3. zonnetje1991

zonnetje1991 Actief lid

Apr 16, 2013
    145
    0
    16
    Female
    moeder en huishoudelijk hulp
    Dankje pinguin72.
    Ik heb een advocaat omdat hij moeilijk deed over het terug geven van me spullen en die van de meiden. Zo iets had ik ook wel in gedachten om het onder toezicht te laten gebeuren want durf ze voor geen mogelijkheid bij hem alleen te laten. Zijn begeleiding heeft ook al gezegt dat hij niet in staat is om voor de kinderen te zorgen.
    Ben op het moment een beetje radeloos

Share This Page