Als de kids op bed liggen.. Als hij zich dan klote voelt heeft hij de volgende dag tenminste afleiding op zijn werk. Succes en sterkte!
Heb je het hier ook met je therapeut over gehad? Wellicht kan je onder begeleiding van je therapeut(dat jullie er samen naar toe gaan) vertellen hoe je je voelt. Hij/zij kan wellicht ook dingen naar hem vertalen die anders misschien verkeerd geinterpreteerd worden. Ook voor jezelf lijkt me dit fijn. Mijn ex heeft me vorig jaar februari verteld dat hij twijfelde. Dat was zo pijnlijk en zon eenzaam gevoel. Daarbij vertelde hij me wat er allemaal mis was aan mij. Ik had het zo fijn gevonden als daar iemand bij had gezeten die het gesprek had kunnen begeleiden en wellicht nuanceren. (mijn ex bleek later buiten de deur een aantal vrouwen te hebben) succes!
Zou het ook via je therapeut doen En niet zomaar even de bom laten vallen. Kan niet helpen maar heb beetje medelijden met je man.
Ook ik wil je graag aanraden om het met je therapeut te bespreken, en je man uitnodigen om daar mee naar toe te gaan omdat jij graag wil dat jullie elkaar wat beter gaan begrijpen. En het daar idd vertellen met de mogelijkheid dat er idd iemand bij zit die sommige dingen anders/ beter kan uitleggen.. Dat kan veel schelen. Sterkte want hoe dan ook is dit geen leuke tijd..