scheiden of door gaan??

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door medinalil, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medinalil

    medinalil Bekend lid

    25 mrt 2013
    799
    1
    16
    ja precies, en zijn familie weet 0,0 hoe t gaat in onze relatie door hem...
    ik heb hem de deur gewezen, al zijn spullen zijn weg maar hij blijft ontkennen!! maar dat kan hij heeeel goed.
    ik vind het zo zielig voor me kleine man dat ik idd me ogen moet openen en dan maar alleenstaand zijn maar zo gaat het niet meer....
    bahhh als ik eraan wat ze gedaaan hebben en het is al begonnen toen ik zwanger was!! wat voel ik me genaaid zeg :(
     
  2. Hondagirl24

    Hondagirl24 Niet meer actief

    jemig meid toch kan het helemaal begrijpen wat een eikel die kerel beter dat die weg is!! geniet van je kleine ventje :)
    zonder hem ben je veel beter af
     
  3. Bootsje

    Bootsje Fanatiek lid

    12 jul 2013
    1.228
    0
    0
    Ik hoop voor je dat je hem nu niet meer binnenlaat..

    Je kindje hoort op nummer 1 te staan! En niet je man!

    En je kunt niet zonder hem? Wat een onzin!
    Er is maar 1 persoon waar je niet zonder kunt.. En dat is je kindje..

    Je kindje heeft je nodig! Je moet zorgen dat je kindje alles heeft, en later niet in de goot beland.. Voor je vent hoef jij niet meer te zorgen.! Hij heeft al een moeder!
     
  4. Sher1986

    Sher1986 Fanatiek lid

    12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Een relatie heeft geen goeie basis als er geen wederzijds vertrouwen is. Daarnaast zou ik willen weten waar het geld naartoe gaat als ik in die situatie zou zitten omdat het ook JOU geld is waar JIJ hard voor werkt. Wie weet wat er speelt en wat de.toekomst brengt als hij niet eerlijk is over wat er aan de hand is. ik zou echt niet over me heen laten lopen en voor me kind kiezen. Straks heb je helemaal geen geld meer over en ben je afhankelijk van andere mensen terwijl je het misschien nu kan voorkomen. zorg er iig voor dat jou geld op een andere rekening komt, zodat je wel nog wat hebt.

    sterkte !!
     
  5. Sher1986

    Sher1986 Fanatiek lid

    12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik lees nu dat je hem eruit hebt gezet.
    gelukkig laat je niet met je sollen, je bent meer waard dan hoe hij je behandeld. laat hem maar lekker uithuilen bij die andere vrouwen, hij denkt vast dat het gras daar groener is..

    jij verdient geluk, voor je goedheid
     
  6. Webje

    Webje Bekend lid

    6 okt 2012
    503
    100
    43
    Is het geen idee om je gegevens te veranderen zodat hij niet aan het geld kan komen en ook geen los geld meer in je portemonnee te hebben?
     
  7. medinalil

    medinalil Bekend lid

    25 mrt 2013
    799
    1
    16
    ik heb mijn gegevens veranderd,me pinpas ligt bij me ouders,ik koop me boodschappen zodat ik geen geld op zak heb, en als ik wat nodig heb ga ik naar mijn ouders voor me pas.
    tis heel erg dat het zo moet......
    moet over 2 wk weer werken, wat heb ik een rot tijd gehad zeg terwijl het de mooiste tijd van je leven moet zijn!
     
  8. Jonon

    Jonon Fanatiek lid

    9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Vind het heel naar voor je. Ik had je zeker een andere kraamweek gewenst.

    Maar hij is het niet waard om bij te blijven. Iemand die jou zo bedonderd! Bah. Hij ligt te vozen met anderen terwijl jij zwanger of net bevallen bent. Je verdient echt zoveel beter.

    Goed van je dat je maatregelen hebt genomen.
    Liever gelukkig met zijn 2en, dan ongelukkig met zijn 3en.

    Nu volhouden! Alles komt op zijn pootjes terecht!
     
  9. Summer1987

    Summer1987 Bekend lid

    18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ja dat is echt zonde.. :( heel veel sterkte!!
     
  10. Me26

    Me26 Fanatiek lid

    29 sep 2012
    4.743
    719
    113
    Sterkte!
    Had inderdaad veel mooier moeren zijn!
    Hoop dat er een moment komt dat je dit achter je kunt laten, de rust terugkeert en jij alsnog kan genieten!
     
  11. Lirial

    Lirial Bekend lid

    5 sep 2012
    819
    0
    0
    #71 Lirial, 26 sep 2013
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
    Even heel hard...
    Eigenlijk heeft iedereen het al gezegd. Het is moeilijk maar je biezen pakken.

    Dat levert je
    1. een veilige rustige omgeving voor je kindje op
    2. orde in je financiën
    3. je wint je zelfrespect terug

    Heel simpel, hij heeft geen respect voor zijn gezin, dat ben jij en je kindje. Maar zolang jij geen echtscheiding aanvraagt op grond van financieel geschil, ontrouw en geen verantwoordelijkheid nemen heb jij ook geen respect voor je gezin.

    Scheiden is een keuze, blijven ook. Maar als je blijft moet je alle gevolgen voor lief nemen. Dat betekent dat er achter je rug om geneukt wordt, je geld opgemaakt en je kind niet krijgt wat het verdient of nodig heeft...
     
  12. Thauma

    Thauma Fanatiek lid

    14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dat vreemdgaan is wel een flinke klap zeg. Je bent gelijk nog verder van een goede oplossing. Jeetje wat naar dat je dat meemaakt!

    Maar ... de financiele zaken moet je nu echt niet vergeten. Heb je alle vaste lasten al langs gebeld om te controleren of jullie wel bij zijn met betalen?
    Kan je een advocaat bellen om eens te kijken wat je in deze tussen-situatie kan doen? Voorlopige voorzieningen aanvragen oid... in ieder geval zorgen dat nieuwe schulden die door hem worden veroorzaakt niet op jouw verhaald kunnen worden...

    En verder moet je toch met je man om tafel... wellicht je kindje bij je ouders brengen en in een restaurant afspreken?
    Je moet weten wat hij wil. Wil hij verder? Dan alleen met openheid van zaken over ALLES. En dan zal hij moeten inzien dat hij de komende tijd buitengewoon zijn best zal moeten doen om jouw vertrouwen terug te winnen. Meer dan 'gewoon doen' dus. Dat zal een zware tijd zijn, maar het kan!

    Of hij moet daar geen zin in hebben (of jij). Dan moeten er dingen financieel uitgezocht en geregeld worden, behorend bij een scheiding. Hoe dan ook, financieel gezien moet hij met de billen bloot.
     
  13. Thauma

    Thauma Fanatiek lid

    14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij hoef je helemaal geen reden voor een scheiding op te geven. In Nederland mag je gewoon scheiden als je aangeeft dat te willen. Het is niet zo dat je geen recht op bijv. alimentatie zou hebben als je zelf vreemd gegaan bent ipv hij ofzo. De reden doet er niet zoveel toe verder, de wet is de wet.
     
  14. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wat een vreselijke man...sorry.
    Dat hij jou zo durft te behandelen. Bedriegen met andere vrouwen, je geld stelen...allemachtig. Je hebt een hoop voor je kiezen gehad.
    Goed dat je nu voor jezelf en je kindje kiest.
    Ik raad je wel aan om gebruik te maken van een mediator. Hij lijkt me nu niet de meest betrouwbare persoon om samen mee afspraken te maken.
    Laat je niks aanpraten door hem meid! En goed alles laten uitzoeken.
    Jullie komen er wel met zijn twee. En zeker als je de steun van je ouders hebt.
     
  15. Bodien

    Bodien Fanatiek lid

    15 mrt 2013
    1.483
    0
    36
    Je kindje staat nu op de eerste plek. En laat dan je hart spreken over wat het beste is.
     
  16. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Veel sterkte, je bent veel meer waard meis.
     
  17. Sjasje

    Sjasje Bekend lid

    12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Goed zo Kerel eruit! Niet letten op die mooie praatjes, die zijn toch niet waar. Een grens is een grens en hij is erover heen gegaan (en flink!)
    Ik zeg sloten vervangen en via juridisch loket gaan kijken naar de scheiding.
    Als er dan schulden langs komen dan kun je nu nog misschien regelen dat die niet op jou naam komen (vriendinnetje van mij heeft dit geregeld, ondanks dat ze in gemeenschap van goederen waren getrouwd)

    en niet om vervelend te zijn, maar misschien even bij de h.a. een soa test laten doen?
     
  18. Lirial

    Lirial Bekend lid

    5 sep 2012
    819
    0
    0
    Vaak heeft een expartner en zijn familie wel een duidelijke reden nodig, daar zei ik het voor...
     
  19. Lirial

    Lirial Bekend lid

    5 sep 2012
    819
    0
    0
    TS hoe gaat het met je?
     
  20. Ytest

    Ytest VIP lid

    11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Pf meid toch! Weet je nu ook waar dat geld gebleven is?? Kies voor jezelf meis!
     

Deel Deze Pagina