scheiden of door gaan??

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door medinalil, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama sinds 2009

    Mama sinds 2009 Fanatiek lid

    1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Wat een hufter! Hoop dat het een beetje gaat met jou en je kleine ventje. Deze man kan je beter kwijt dan rijk zijn. Heb je voldoende inkomen om in het huis te blijven waar jullie wonen? Pff...wat een drama. Houd je taai!
     
  2. medinalil

    medinalil Bekend lid

    25 mrt 2013
    799
    1
    16
    hoi bedankt voor de lieve reacties!! tijd niet online geweest
    we zijn inmiddels bezig met de scheiding erg vervelend en naar voor me kindje.
    volg. week werken nog erger!! maar dit is wel de beste keus, en helaas blijft hij ontkennen vreemfd te zijn gegaan, maar ik geloof nix meer wat hij zegt....
     
  3. Lovare

    Lovare Fanatiek lid

    12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @medinalil, wat een rotsituatie voor jou en je kleine blauwe wolkje. Dit is niet hoe je je kraamperiode wil doorlopen. Ik wens je veel succes met de scheiding en alle zaken daar omheen. Vergeet niet nog te genieten van je kleine mannetje want die zal ondanks zn grootte volledig met jouw emoties meeleven. Ontvang steun van je kleintje en steun hem (klinkt misschien heel gek).
     
  4. Lirial

    Lirial Bekend lid

    5 sep 2012
    819
    0
    0
    sterkte meis ik gun je het allerbeste, hoop dat je snel door deze rottijd heen bent!
     
  5. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Heel veel sterkte met alles!
     
  6. simba32

    simba32 Bekend lid

    22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Heel veel sterkte meid..
     
  7. blijj

    blijj Actief lid

    16 sep 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel sterkte meid !

    wat is dit een nare situatie.
     
  8. medinalil

    medinalil Bekend lid

    25 mrt 2013
    799
    1
    16
    super bedankt voor de goeie berichtjes!! doet me goed...xxx
     
  9. Cryptonism

    Cryptonism Fanatiek lid

    6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dus!

    Iedereen wil dat een kind door twee ouders wordt opgevoed maar dan wel door twee ouders die het kind bovenaan plaatsen. Ik vind het nogal ernstig. Voor je het weet zit jij diep in de schulden.

    Jij vindt het zielig voor hem....maar je moet het zielig gaan vinden voor je kind. Je kind gaan beschermen voor evt. Ellende. Hij houdt jouw kind het eten uit de mond...bij wijze van spreken...
     
  10. Cryptonism

    Cryptonism Fanatiek lid

    6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet hoe jullie seksleven is maar heb je er wel eens aan gedacht dat jouw geld ook naar de hoeren kan gaan? Zou de eerste niet zijn.
     
  11. Cryptonism

    Cryptonism Fanatiek lid

    6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was Nog niet bijgelezen. Je bent een kanjer. Petje af voor je. Komt wel goed met jou en je kindje.
     
  12. medinalil

    medinalil Bekend lid

    25 mrt 2013
    799
    1
    16
    ahh thanks!!
    het is reuze moeilijk, zeker nu ik weer aan het werk ben, maar deze ellende wil ik nooit meer!!
     
  13. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Veel sterkte voor jullie beide! Ik hoop dat er weer een beetje rust is in de tent :)
    Dikke digitale knuffel!
     
  14. draak86

    draak86 VIP lid

    7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Heel veel sterkte en kracht. Het komt uiteindelijk allemaal wel weer goed. Ik vind je dapper...Zet hem op.
     
  15. nootje1986

    nootje1986 Actief lid

    15 okt 2013
    117
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik heb mn bericht weggehaald, miste een stuk. Veel succes met alles. Houd altijd moed
     
  16. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ik zou hem in elk geval niet boos maken en op een beschaafde manier alles regelen
     
  17. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Hopelijk gaat alles goed met je!
     
  18. medinalil

    medinalil Bekend lid

    25 mrt 2013
    799
    1
    16
    hallo allemaal bedankt voor de berichtjes!!
    met mij gaat t redelijk, veel regelen en alles, en het duurt zolang voor dat alles geregeld is en gescheiden ben.
    met me zoontje gelukkig harstikke goed hij is een heel blij kind!!
    gelukkig maar!
    voor de rest is wel erg zwaar in je eentje met werken erbij maar ik heb een geweldige familie die me zowaar bijna met alles helpen
     
  19. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Way fijn dat je zo goed opgevangen wordt! Dat scheelt al heel veel. Soms denk ik weleens...poeh...die vrouwen zonder hulp van hun man, repect!
    Als je dan nog eens geen vangnet hebt lijkt het me helemaal een grote opgave.
    Knap dat je je zo staande houdt.
     
  20. lioness74

    lioness74 Niet meer actief

    Ik heb er echt respect voor hoe je alles doet en regelt, en vooral dat je voor jezelf en je zoontje hebt gekozen!
     

Deel Deze Pagina