scheiden of door gaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door LuaMo, 27 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Exact wat ik wilde zeggen..

2. LuaMo

LuaMo Lid

27 aug 2019
    10
    1
    3
    Hij heeft het vanwege angst ook verzwegen. Maar als het zoals je zegt alleen een zoen was, wellicht in een opwelling, dan was dit een ander verhaal geweest. Hij heeft maandenlang tijdens mijn zwangerschap contact gehad, gevoelens gekregen voor anderen, bewust afgesproken en het vervolgens niet direct afgekapt alsof het een slippertje was. Het is daarna nog doorgegaan en blijkbaar nu ook met een derde vrouw nóg verder gegaan.

Die gedachte speelt inderdaad door mijn hoofd en ben het met je eens. Ik moet mijn tijd hiervoor nemen maar tegelijkertijd ook bedenken hoe ik in de tussentijd dit zo makkelijk mogelijk voor de kinderen kan maken.

3. LuaMo

LuaMo Lid

27 aug 2019
    10
    1
    3
    Dank jullie wel voor alle lieve woorden en sterkte wensen. Ik weet dat alleen ik die beslissing kan maken, maar het is fijn om jullie mening/advies te lezen waardoor ik ook anders over de situatie na kan denken.
    Hij komt van de week langs om bij de kinderen te zijn, ben benieuwd hoe dat zal lopen. Zag ook een aantal keer de vraag hoe hij eronder is. Hij is ook kapot van verdriet en heeft er alles voor over om een kans te verdienen.

4. CrazyMom

CrazyMom Niet meer actief

Geen ervaring. Wat ontzettend heftig voor je! Ik kan me voorstellen dat dit je vertrouwen beschadigd en je enorm kwetst. Het lijkt me verschrikkelijk om zoiets mee te maken.

Het laatste wat je schrijft wil ik graag op reageren. Ik denk inderdaad niet dat je je gevoel moet volgen, want je gevoel is altijd anders. Kijk realistisch. Wat is het beste voor je kinderen? Wat is daarna het beste voor jou? En neem de tijd om deze beslissing te maken! Omring je met lieve en eerlijke mensen die je goed kunnen adviseren en helpen.

Succes ts!

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hij heeft in de periode van de afspraakjes maanden de tijd gehad zich te bedenken, maar hij bleef doorgaan. Als hij zo bang was jullie te verliezen, had hij er nooit aan moeten beginnen of het in ieder geval snel moeten afkappen.
    Wie zich brand moet op de blaren zitten.

Jessi79, edelweiss en Zwierezwaai vinden dit leuk.
  6. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Hoe is het nu?

Weet je zeker, vertrouw je hem er op, dat hij het contact met alle drie die vrouwen heeft verbroken?

Waar is hij nu hij niet thuis is?

Wat een moeilijke situatie.
    Ik persoonlijk zou hier niet mee verder kunnen.
    Hij heeft je met 3 verschillende vrouwen voor de gek gehouden, bedrogen. Op het meest kwetsbare en mooi moment van jullie leven.

Sterkte TS, ik leef met je mee.

RachelleNM vindt dit leuk.
  7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    De vraag is denk ik meer. Denk je dat het vertrouwen terug komt en denk je dat je weer gelukkig word met de tijd?

Hier ruim 2,5 jaar gescheiden nu. Is het makkelijk nee absoluut niet sta alleen met 3 kleintjes. Maar ik kan nu oprecht zeggen dat ik gelukkig ben. Ik schrik niet meer van elk piepje van de telefoon (ik was zo op mijn hoede ieder piepje van zijn telefoon gaf mij vraagtekens en angst)

Ik heb 2 jaar lang gevochten om het te laten werken therapie etc. Maar uiteindelijk kon ik er niet mee om gaan dus na 12 jaar huwelijk de stekker eruit getrokken. Dat gaf mij erg veel rust.

8. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Eerlijk? Als hij al 3 vrouwen in korte tijd had. Hoeveel zijn er nog meer?

Mijn ex gaf ook alleen toe wat ik wist. Later kwam ik er pas achter dat er nog veel meer waren.

Deel Deze Pagina