wordt tandartsassistente. Ik ben er zonder diploma begonnen en heb mn diploma tijdens het werken behaald en dat is betaald door mn baas.
ja, dat gebeurt heel veel. Ik heb gewoon 20 open sollicitaties verstuurd naar 20 praktijken en erin vermeld dat ik eraan zat te denken een opleiding te doen maar dan ik graag wil meelopen en werken in een praktijk om zo meer praktijkgericht aan mn opleiding te kunnen werken. Heb bij mn gesprekken vermeld dat er overal gediplomeerde worden gevraagd en dat ik wel kan gaan leren en mijn diploma wel kan gaan halen, maar als ik die dan heb, kan ik nog niets. En ik vond het belangrijker dat ik leer en werk tegelijk zodat als je straks je diploma hebt, je ook ervaring hebt. En ik werk er nu alweer een jaar en mn contract is weer verlengt.
ikzelf hier 23 en 2 x mijn baan kwijtgeraakt door me zwangerschap en 2x heb ik opnieuw een baan gevonden dus werk kan je echt wel krijgen alleen het punt is tegenwoordig moet je bijna voor alles je diploma´s laten zien en een simpel weg vmbo diploma is niet meer genoeg en waar je te oud voor bent zijn idd meer de winkels zoals HEMA enzovoorts
Je hebt wel gelijk hoor, want ik heb ook diploma's voor verkoopemedewerker en zelfs voor verkoopchef, maar je komt daardoor echt niet aan de bak. Toen ik 18 was, werd mijn jaarcontract zelfs niet verlengd omdat ik te oud was. VOordat ik weg was hing er echt waar alweer een poster aan het raam met dat ze een verkoopmedewerkster zochten
of wat devilchase zegt werken en leren en dat je baas de opleiding betaald in de zorg Lees± verzorginshuizen en verpleeghuizen doen ze dit sowieso maarja dat moet je wel liggen en ook wel aankunnen want er komen dus ook onder jou dienst mensen te overlijden enz..
Ik ben 21 maar nu ook werkloos en werd ook nergens aangenomen.. zelfs callcenters niet. Maar dit kan natuurlijk ook komen doordat ik zwanger ben. Naja 2 callcenters ben ik op gesprek geweest en beide niet aangenomen was facturatie. Verder niet meer geprobeerd. Oja Oja oja, Annie Connect is dat wat voor je? thuiswerk voor 8.52 per uur! Hier was ik ook aangenomen maar al die trainingsdata's kwamen niet uit. Je moet dan verplicht 10 dagen werken. Lukt deze datums niet dan word je bij een volgende ingepland. En telkens kon ik niet dus dan houdt t op. Eerste keer was ik naar centerparcs ( ja die vakantie was al geboekt ) 2e keer was mn dochter echt heel ziek bijna 42 graden koorts.
Ja, maar dat lijkt mij ook logisch. Zelfs in NL is het nou ook weer niet zó makkelijk. Hoe oud is ze dan dat niemand haar wil aannemen?
Mijn broer was eerst ook van tafel en bed gescheiden.. en toen had zijn vrouw geen recht op een uitkering.. pas toen de scheiding definitief was kreeg zij een uitkering.. ( dit is wat ik van mijn broer te horen kreeg )
Ik ben 25 en me vriendin is 22 voor degene die het vroegen! annie connect oke, ik zal eens kijken of ik daar wat van kan vinden, werk maakt me niet uit als ik maar werk! Zal ook eens even bij zorginstellingen hier in de buurt kijken of ik intern eventueel een opleiding zou kunnen doen. Bedankt voor de tips meiden! Ik heb alles maar ff opgeschreven voor me vriendin, moet ze maar even zien wat ze er mee doet. Hoop dat ze er samen uitkomen!
Wow ik zag hier iemand even voorbij denderen met ik ben ook 25 en er is altijd werk... Wat een grote onzin! Ik ben 25 en word NERGENS aangenomen! en geloof mij... Alle schoonmaakbedrijven, winkels, supermarkten en ja zelfs de mac ben ik geweest! Ligt het aan mij dat ik dan geen werk kan vinden?? Administratief hoef ik ook niet te proberen, want ja heb bakken ervaring, maar mis natuurlijk altijd wel wat. Een diploma, certificaat of tja ik ben te duur vanwege mijn leeftijd! Denk ff na voor je wat roept!
ik vind het ook wat kort door de bocht om zomaar te roepen dat er altijd werk is. Zo is het hier nu eenmaal niet. Die mensen zitten zelf meestal niet in zo'n situatie en het zijn ook vaak degenen die ervoor zorgen dat we nu zo'n regering hebben. ts, sorry ik kan je verder niet helpen, maar ik denk dat je voor je vriendin tips genoeg gehad hebt.
Antroz | Antroposofische Woonzorggroep Leren en Werken McDonald's Regio Amersfoort Hulp in de Huishouding in de Utrechtse Heuvelrug! ook een leren en werken opleiding in het ziekenhuis. Genoeg te doen lijkt me zo.