Nou ja eigenlijk dus wel. Ik zou over het algemeen co ouderschap aanraden maar als ze nou van de week compleet in elkaar geslagen is door hem wordt dat een ander verhaal. Ook ik ga niet van het slechte uit maar dat het wat impulsief overkomt allemaal is toch geen leugen?
Ze geeft zelf aan dat co-ouderschap het plan is indien mogelijk. Dat doe je niet bij iemand die gewelddadig is. Ik zeg verder ook niet dat jullie geen gelijk hebben wbt het impulsief overkomen. Maar ik snap niet waarom ts daar rotopmerkingen over krijgt terwijl ze vragen stelt over het reilen en zeilen van de scheidingsprocedure. Als ze nou een topic had gemaakt met de vraag, mijn relatie loopt niet lekker, iemand tips? Man vind dat ik impulsief ben, wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen in deze situatie, blijven of scheiden? Of iets in die trand. Of dat ze vraagt hoe anderen de voogdij zouden laten regelen bij wat is voorgevallen. Dat is allemaal niet van toepassing bij de vraag. En als je geintresserd die dingen vraagt aan ts is dat vast geen probleem, aan haar de keus dat te beantwoorden of niet. Maar zo fel en negatief slaat nergens op. Laten we eerlijk zijn, als iemand een foto plaatst op het forum met de vraag of iemand anders ook het tuurstreepje ziet dan ga je toch ook niet vragen, wanneer, waar en hoe heb je gemeenschap?