Wat vind jij van extreem make-over?

Discussion in 'De lounge' started by marsab, Nov 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Wat vind jij van extreem make-over??

1. Interessant, ik zou ook wel iets aan mezelf willen veranderen d.m.v. plastische chirurgie!

2. Gatsie, dat mensen dat doen!

3. Wel interessant om te zien, maar zal het zelf nooit doen!

4. Ik vind het een super programma, heb nl zelf al eens wat laten veranderen aan mijn lichaam!

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Of programma's waarin ze je lichaam verbouwen om het maar ff lomp te zeggen!?

Zou jij iets willen veranderen aan je lichaam zo ja wat?
    En zou je voor plastische chirurgie (of zoiets :oops: ) kunnen gaan?

Ik zelf niet (tenminste, zo denk ik er nú over), natuurlijk ben ik wel ontevreden over iets, hallo ben wel een vrouw he! ;) Ik vind mijn benen te dik!
    Maar kan er mee leven hoor!
    hihihi

(wel respect voor de mensen die het wel kunnen en doen!)

2. Vicky

Vicky Fanatiek lid

Aug 11, 2005
    1,200
    0
    0
    Enschede
    Ooit...
    Als ik alle kids heb die ik wil hebben en me natuurlijk gegund zijn...
    En de bvperiode die ik dan hopelijk mag beleven achter de rug is

Dan laat ik mijn borsten verkleinen
    dat is niet eens van "misschien"
    dat is een "zeker weten"

3. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    als eerste vind ik het dapper dat deze vrouwen dat laten doen, volgens mij is het erg pijnlijk en sommige worden ook echt vanaf hun jeugd gepest om hun uiterlijk.
    Ja natuurlijk zou ik ook wel wat an mijzelf willen laten veranderen na twee zwangerschappen en nu de derde weet ik dat het buikje van mij er niet mooier op gaat worden en ja ach teveel huid is gewoon niet erg handig .

xxx Jet

4. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

Jul 22, 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    ik zou zoveel aan me zelf willen veraderen
    altans ik zou dan graag van mijn huid ziekte af willen.veel liefs mariska

5. sim

sim Niet meer actief

ik heb wel bepaalde dingen waar ik ontevreden over ben, maar sommige dingen worden gecompenseerd door mijn goede kanten en sommige dingen kan ik erg onzeker over worden. als dit in de toekomst mijn zekerheid in de weg zou staan zou ik een ingreep denk ik wel overwegen. zolang er niet te grote consequenties aan vast zitten natuurlijk.

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ik ga na mijn zwangerschappen mijn borsten laten liften en eventueel mijn buik strak laten trekken.

Daar zijn we nu al voor aan het sparen. Als het kan waarom niet? Ik wordt er gelukiger van en dat komt iedereen ten goede

7. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik heb liposuctie bij mijn buik/maag, heupen en taille laten doen, ik ben 2,2 liter vet kwijt.....en nee das niet te doen met sporten.
    Ik heb nu een mooie strakke buik(zelfs nog strakker als voor ik zwanger werd)
    Het deed enorm veel pijn maar ik zou het zo weer doen.

8. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    ik denk altijd maar zo het kan altijd beter....maar ook slechter dus ik laat het maar zo

9. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Het enige wat ik wens, is dat ik heeeel graag mooie witte tanden zou willen hebben.
    Mijn melkgebit was mooi wit, maar na het wisselen kreeg ik er lelijke tanden voor weer :(
    Daarom heb ik een hekel om bijvoorbeeld op de foto te komen, en mensen oordelen vaak al snel, terwijl ik er niks aan kan doen dat ze er zo uitzien.
    Hier kan ik erg onzeker over worden, correctie dat ben ik ook, maar alleen om die reden.

Verder ben ik tevreden over mezelf, en zou ik niks willen veranderen.
    Mijn mannetje stoort zich hier niet aan, maar ik wel, vind het zelf moeilijk om te lachen in vreemd gezelschap, en dat is niet leuk.

Ik hoop dat ik in de toekomst mooie witte tanden mag krijgen.
    Dat zou ik dus heel graag willen veranderen aan mezelf bij wijze van zo'n programma, alleen tja tis extreem make over dus dan word dat niet wat met tanden alleen :oops:

10. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ik vind het leuk om naar te kijken en ik vind het alleen maar goed dat mensen zich op die manier beter kunnen gaan voelen... (Ik vind amerikanen alleen altijd erg overdreven... maar dat terzijde)

Ow, en ik vind dat de tanden vaak wel wat natuurlijker mogen, ziet er wel heel erg nep uit allemaal spierwit en kaarsrecht... ;)

11. Monika

Monika VIP lid

Aug 12, 2005
    8,246
    72
    48
    Female
    Thuishulp
    Landgraaf
    @Jolanda, een vriendin van mij heeft tandrot, erfelijk, ze is 26 en moet binnen niet al te lange tijd op voor een kunstgebit. Nou kan ik je vertellen dat ze daar al helemaal niet op zit te wachten, maar wat ze nu heeft ziet er niet uit en doet haar ook veel pijn.

En toch zie ik haar altijd lachen, ook toen ik haar net leerde kennen......

12. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Mwa ik lach ook wel hoor, maar vaak denk ik later als ik bijvoorbeeld weer weg ga, van pff zaten ze weer te kijken ofzo.

Ik heb geen idee wat dit is, ze zijn geel, echt geel, en als er een stukje afbreekt ziet dat er ook niet al te florisant uit.

Ja te wit kan ook natuurlijk, maar natuurlijk wit zou ik wel mooi vinden.
    Helaas ben ik ook bang dat het dan een gebit gaat worden.
    Aan de ene kant lijkt me dat heel fijn zodat ik ook mooie tanden mag hebben , maar aan de andere kant , pff zo jong.

Nouja tzt zullen we het wel zien.
    Mijn wens is, om wanneer we uiteindelijk gaan trouwen , mooie tanden te hebben, zodat ook ik op de foto durf om mooie trouwfoto's te durven maken enzo.
    Missschien heel stom hoor, maar daar hecht ik waarde aan. :oops:

13. Monika

Monika VIP lid

Aug 12, 2005
    8,246
    72
    48
    Female
    Thuishulp
    Landgraaf
    Raar vind ik dat niet hoor.
    Ik heb van mezelf kleine tanden, daar schaam ik me af en toe ook wel voor.
    Gelukkig heb ik nooit een beugel gehoeven en staan ze echt mooi recht.

Alleen zijn ze klein....:(

14. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Da's precies wat ik zou willen laten doen, als ik het zelf niet meer mooi in model ga krijgen. Want dat ga ik uiteraard eerst proberen. Het zal nooit meer zo mooi worden als voor de zwangerschap(pen) en dat vind ik niet erg. Maar hangtieten en een walrusbuik? Ik weet niet of ik daar mee kan leven. Ik zou me doodongelukkig en onzeker voelen. Dat werkt dan natuurlijk ook door in je relatie.

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ooooooooooowjah! Leg mij maar op zo'n operatietafel hoor!
    Ik zou van onder naar boven alles wel willen latel liften!
    Slankere benen, lekker kontje, strak buikje, porky tits, onderkin weg, en ik zou zelfs op de Gerald Joling tour gaan en een dikkere haarbos nemen! :)

Share This Page