Scheiden

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoepkontje, 2 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Als hij weigert weg te gaan, zou ik er zelf voor zorgen dat ik ergens terecht kan. Hij loopt met je sollen, en jij moet laten zien dat jij daar niet van gediend bent!

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Veilig thuis bellen en dit voorleggen, zij kunnen je tips geven en hierbij helpen.

Voor een veilig thuis

3. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Via jeugdzorg kon vriendin van mij ook in het koophuis blijven tot ze iets voor zichzelf had gevonden en zij was niet eens zwanger.
    Er is hulp dus zorg dat je alle hulp krijgt die je verdiend op dit moment, wat hij namelijk doet verdien je ZEKER niet.
    Zolang je niemand zoals instanties erbij betrekt zal hij zich weinig van je aantrekken dus zorg dat hij er niet om heen kan dat hij moet wegwezen op dit moment en jullie met rust moet laten

4. mumija

mumija Niet meer actief

Echt een vreselijk verhaal. En ik vraag me af wat nu je plannen zijn. Ik heb al vaker gereageerd, en ik heb het idee dat je het allemaal maar over je heen laat komen, wat ik wel goed kan begrijpen, maar je komt er niet verder mee.
    Ga beslissingen nemen en schakel vrienden/familie in, breng iedereen op de hoogte, zodat je geholpen kan worden.

En hij is niet diegene die woest moet worden. JIJ!
    Hij kan zo steeds verder gaan met zijn gedrag want je laat alles toe. En ik snap dat ik makkelijk praten heb, maar ik vraag me gewoon af wat je nu eigenlijk zelf wilt want de bevalling komt steeds dichterbij.

5. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Mannen die zelf de fout in gaan zijn altijd woest.. vooral omdat ze zich erg betrapt voelen.

zeg nou zelf... daar gaat je betrouwbaarheid en je mannelijkheid.
    Want een echte man doet dat soort dingen niet!

T is een enorme sukkel... en een klein kind en zo zou ik m ook behandelen. Hielp aardig bij mijn ex... ;)

6. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Maar als ze weg gaat heeft zij kans dat ze het huis niet meer in kan straks.

Ik zou echt via je advocaat regelen dat hij er niet in mag voorlopig.

7. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Hier trouwens ook een interessante....
    Mijn ex had een koopwoning waar we samen in woonde met onze dochter.

Vervolgens wou hij er met zijn vriendin in.. en mijn huis was nog niet af. Via de rechter heeft hij het geprobeerd af te dwingen.

Enige wat de rechter zei: jeetje spoor jij wel?? (in wat nettere woorden) Luister als ik tot een oordeel moet komen ben je er waarschijnlijk zuurder vanaf dus ik zou wat regelen met je ex en je dochter en jij zoekt maar even een tijdelijke onder komen met je vriendin.

Het was zijn huis... niks van mij bij... en toch!
    Zou absoluut niet gaan en hem er ook niet meer inlaten... alle haken er op en politie bellen als hij voor de deur staat.

8. shay78

shay78 Actief lid

29 jan 2015
    113
    2
    18
    NULL
    NULL

Dit kan je dus absoluut niet doen, want het is ook zijn huis en je mag hem niet op deze manier de toegang ontzeggen.
    Wel via een advocaat.

Ik vind TS ook weinig doen, stappen zetten. Ga niet achter de feiten aanlopen maar ga zelf eens wat regelen! Er zijn genoeg suggesties/ ideen gegeven!
    En als hij vindt dat hij recht heeft om te slapen op zijn matras, dan ga jij in de babykamer slapen! Bekijk het maar!

9. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb meegelezen en wil toch gaan reageren.

Lieve meid laat je niet zo behandelen die L*L is jouw tijd niet waard. Ga voor jezelf en je kids zorgen. Dat je naar het ziekenhuis moet voor harde buiken lijkt me een indicatie dat het zo niet langer kan. Doe wat iedereen zegt bel je advocaat en regel dat hij je huis niet meer in mag. Bel de politie en doe een melding. Hij kan nu zonder reden jullie huis betreden dat is niet goed voor jullie ook niet voor jullie zoontje. Voor hem moet het ook verwarrend zijn. Geef jezelf een schop onder je kont voor je zoontje en ongeboren kindje!!!!

10. Snoepkontje

2 feb 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij slaapt ergens anders. Ik heb woensdag een afspraak met een advocaat.
    Hij is ineens heel aardig en stemt overal mee in. Heel eng gewoon.

11. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Er worden veel tips gegeven maar daar ga je niet echt op in..
    Dat gij zich niet aan zijn woord houdt heeft hij inmiddels wel bewezen. Ik zou dus verdere stappen ondernemen. Instanties inschakelen. Politie op de hoogte brengen. Wat als de bevalling nu begint ? Hoe was je controle ? Je moest naar het ziekenhuis toch ?

Sterkte !

12. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.568
    113
    Heel goed, hopelijk krijg je zo wat meer rust

13. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Ik zzou op mijn hoede zijn ja...als hij nu vriendelijk doet moet hij vast wat van je. Heeft hij iets meegenomen? En zorg dat je geld hebt voor mocht de rekening oppeens leeg zijn.

14. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    505
    589
    93
    Ik heb echt met je te doen, volg je hele verhaal ook.
    Maar alsjeblieft geef jezelf een schop onder je kont en doe wat.
    Je berichten gaan alleen maar over wat HIJ doet, het gaat erom hoe JIJ hiermee omgaat.

15. Duckje

Duckje Actief lid

25 feb 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik volg je verhaal ook al sinds het begin en leef erg met je mee. Wat een vreselijke situatie ben je in verzeild geraakt. Ik mis echter ook wel een beetje je (re)actie op alle adviezen die je zijn gegeven. En hoe gaat het nu met je? Wanneer ben je uitgerekend?

Heel veel sterkte!

16. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hoe is het nu met je?

17. mw21